kedvenc kézkrém: The Body Shop - kendermagolajos kézápoló teszt

2013. április 22. - BeautyCat
Már tél óta elválaszthatatlanok vagyunk, nem egy kis kaland ez hanem igazi szerelem. Nagyon száraz kezeim vannak, a körömágybőröm kritikán aluli és a körmeim is megsínylik a nagy körömlakk mániámat, így egy igazi "nagyágyút" akartam bevetni a selymes bőr érdekében. Sosem próbáltam még TBS terméket, de mindenképpen szerettem volna, hiszen nagyon tetszik a cég filozófiája emellett állandóan csak jót hallok a termékeikről. Amint vázoltam a problémámat egy tündéri eladónak, elsőre ezt a terméket ajánlotta, hiszem a bőrápoláson kívül a körmöknek is rendkívül jót tesz (növeli a körmök rugalmasságát). Így esett a választásom a kendermagolajos kézápolóra, ez jelenleg a cég legnépszerűbb kézápolója - meg is értem, hogy miért.



Mi van benne?

Kendermagolaj - szokatlanul magas az esszenciális zsírsav koncentrációja, ami segít megőrizni a bőr nedvességét.

Lanolin - a természet egyik legcsodálatosabb hidratálója, gyorsan felszívódik és védi a bőrt.
Bioméhviasz - nyugtatja a bőrt, és benntartja a bőr természetes nedvességét. Kiváló adalékanyag termékeinkbe, mert hosszútávon megőrzi az állagukat.
Panthenol - nyugtatja a bőrt, visszaépíti a bőr természetes állapotát.
Allantoin - nyugtatja és hidratálja a bőrt, gazdag ásványi anyagokban, amik élénkítik a bőrt.
Glicerin - intenzív hidratáló, puhítja a bőrt.

Maga a krém sűrű, zsírosabb állagú de könnyen kenhető és gyorsan beszívódik. Az első használat után már éreztem, hogy sokkal jobban hidratál mint az elődjei, a nap folyamán összesen egyszer kentem újra a kezem az átlagos 8 helyett, idővel pedig szerintem tényleg segített a körmeimen is, ritkábban törnek le/szakadnak be, pedig jelenleg semmilyen körömerősítő kúrát nem csinálok. Telitalálat nálam ez a krém, már nagyon sajnálom, hogy csak a 30 ml-es kiszerelést vettem meg a nagy 100 ml-es helyett. Viszont elhatároztam, hogy legközelebb amikor megyek, az egész kendermagolajos kézápoló családot magammal hozom! Örülök, hogy ráleltem erre a termékre, rég hozott ennyire lázba a kézkrémezés/ kézápoló termékek. A kis kiszerelés(30 ml) 1790 forint, a nagy (100 ml) 3690 forintba kerül.


Kendermagolajos kézápoló vaj: gondolatban már éjszakánként jó vastagon bekenem vele a kezem és ráhúzom a pamutkesztyűt, reggelre pedig igazán pihe-puha lesz tőle a kezem
Kendermagolajos kézápoló olaj: körömágybőrnél és a környékén használnám, illetve a kézfejemen lévő szárazabb bőr is biztosan örülne ennek

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr9311811599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása