The Body Shop mandulás kéz- és körömágy ápoló

2013. október 31. - BeautyCat

Ezt a cikket úgy írom, hogy bekentem a kezem gyorsan előtte a mandulás kéz és körömápolóval, így igazán friss az élmény és minden eszembe fog jutni amit le akarok írni..remélem. Nagyon szeretem a finom mandula illatot, így ismét illat alapján csábultam el (ez a Body Shop üzleteiben nem is annyira nehéz). Maga a krém nagyon könnyű, gyorsan beszívódik és nem hagy zsíros érzetet. Nagyon kellemes puha tapintású lesz a használata utána a kézbőr és az illata miatt állandóan a kezem szagolgatom. :)


Ez már nem az első kézkrémem a Body Shop termékei közül, korábban a közönség kedvenc kendermagolajos kézkrémet használtam, és úgy vettem észre, hogy a kenderes változat sokkal jobban hidratál. A krém állaga is sűrűbb volt, lassabban is szívódott be mint a mandulás, viszont annál a krémnél több ideig éreztem a hidratáltságot, kevesebbszer kentem. Ettől függetlenül nagyon szeretem ezt a kis illatos csodát, nappal egy gyors krémezéshez ez az ideális termék mivel tényleg pillanatok alatt beszívódik, nem kell várni. A kézkrémet a Body Shop üzleteiben vagy webshopjában tudjátok megrendelni, 30 ml 1590 forint, 100 ml 3190 forintba kerül.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr8611811451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

djkaty 2013.10.31. 14:53:37

Én is ezt használom most, és én is szagolgatni szoktam a kezem :-D

dyna 2013.11.01. 00:07:21

ez volt a tavaly téli kézkrémem, de nekem kevésnek bizonyult (úgyhogy jól vettem is egy rózsásat, állítólag a kenderes a tuti, de az illata nekem még mindig nem jön be). egyébként ősszel-tavasszal, nem nagy hidegben nagyon szívesen használom ezt, az általad is felsorolt pozitív tulajdonságait én is kedvelem. ;)

dyna 2013.11.01. 00:41:38

jah és azt kifelejtettem, h én igazából azért orroltam meg erre a krémre, mert nem jó a csomagolása. mármint tetszetős és guszta, de nekem a kb. 2/3-ánál egyszer csak fogta magát és kilyukadt az oldala. tény, h ez a táskámban kallódó kézkrémem volt, így én sem vigyáztam rá, valamint nem vagyok jó a tubus végénél nyomkodásban, tehát a közepét nyomom meg, így a végén visszatekert (már üres) rész is többször ki-be hajlott, de én úgy gondolom, h ennyi speciális képességgel legyen felvértezve egy női kence. Mióta ezt észleltem, a "komódon unatkozó" státuszba süllyedt vissza (mondjuk azóta egy kis tégelyben mindig van nálam belőle). Jut eszembe, miért is vettem meg a rózsás változatát, hogy utána azt is kis adagonként nyomjam ki egy kis tálkába?!

evil-she-devil 2013.11.01. 03:25:19

@djkaty: igazi illatterápia! :D

@dyna: ha télen ez kevés akkor tééényleg ki kéne próbálnod a kenderest, elképesztően durva, még nem találkoztam ilyen jól hidratáló kézkrémmel.. az illata nekem elsőre olyan semmilyen volt, de mostanra megszerettem (szerintem társítottam az illathoz a bazijó hatását :)) A csomagolást jó, hogy említetted, megpróbálom nem kínozni :)
süti beállítások módosítása