Nail Club: Kedvenc

2014. február 16. - BeautyCat

A mostani alkalommal a kedvenc eddig elkészített manikűrömet kellett (volna) újraalkotnom, de mivel még elég kevés ideje vagyok NC tag, így vittem bele egy kis csavart, hogy ne kelljen ilyen rövid időn belül két megegyező manikűrt látnotok. A kedvenc témám a csillám volt, így most ezt választottam.

A mutató és kisujjamon az elképesztően szép Flormar Supermatte M104-es árnyalata van alapként, rajta a pöttyök egy elég régi Manhattan Diamonds 610W lakkal készültek. A középső és a gyűrűs ujjamon is a flormar lakkot használtam, majd kb. 5-6 réteg Aden No 58as csillámos fedőlakkot.

Érdekes, hogy a végén az alap flormar lakkba szerelmesedtem bele teljesen, miután megkoronáztam az egészet a seche vite fedőlakkal..imádom, hogy mennyire fényes!





A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr1011811413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Njoythestyle Reni 2014.02.16. 18:08:02

Ó de szép csili-vili, nekem nagyon bejön ez a manikűr! :)
Pusza: Reni

You You 2014.02.16. 18:23:41

De jó lett, az a glitteres lakk, hű *-*

Moon Angel 2014.02.18. 15:40:23

Nagyon szép! :)

Liza Magyar 2014.02.20. 22:52:08

fuhh nagyon szép lett :)
süti beállítások módosítása