Nail Club: Sorozat inspirálta körmök

2014. március 02. - BeautyCat


A heti témánk a sorozat inspirálta manikűr volt. Évek óta a kedvenc sorozatom a Grace klinika, nem is ismerek olyan embert aki nézné rajtam kívül..pedig már a tizedik évadnál jár és egyszerűen nincs jobb szó, addikt vagyok. Amennyire szeretem a sorozatot, pont annyira nem volt semmilyen ötletem a lakkozáshoz, végül ezt hoztam össze: 



Nézzétek meg a többiek munkáit is! :)


A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr111811409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsozsó Sakklakk 2014.03.02. 22:37:22

Legkedvencebb sorozatom! Christina a kedvencem :D Kár, hogy a jelenlegin kívül már csak egy évad lesz :(

Odil 2014.03.02. 23:38:16

Oké elárulom, hogy amikor ideköltöztem nem volt bekötve a net, ezért képes voltam 3 évadot is megvenni DVD-n. :D

evil-she-devil 2014.03.03. 00:16:48

Ezazz! Végre "találkozok" emberekkel akik szintén nézik ezt a sorozatot.. :D
Hát, tervben van, hogy egyszer újra megnézem az egészet, de a rákos-007-es epizódok környékén szét fogom bőgni magam (ismét).

Manna (mannakörmök) 2014.03.03. 15:41:52

ohh nekem nagyon tetszik a körmöd és a sorozatot is nagyon imádom. *-*

anna689 2014.03.15. 15:15:04

Ó, jövőre befejezik a Grace klinikát? Kár, nekem is nagy kedvencem.
Én is talán Christinát kedvelem a legjobban, korábban Izzy-t is jó volt nézni.
Meredith-t kicsit sajnálom, szegény egyre öregebbnek néz ki. De örülök, hogy a karakter szála olyan pozitív irányba ment.
Azt sajnáltam, hogy a Sloan-Lexie párost kiírták.
Az új rezidenseket nem szeretem igazán, a néger lány helyes, de most szívás a története, a Lea-t alakító nő nagyon nem tetszik külsőre, és erre a karakter is csak ráerősít, a néger fiú is egyszerűen csúnya.:D Nem az a legfontosabb, hogy szépek legyenek, de ezek valahogy számomra olyan nem kellemesen néznek ki. A Karev barátnője lány helyes.
Jaj a Miranda-Ben párost is szeretem, és persze Hunt-ot is, főleg Christinával együtt. Callie-Arizona pár is helyes, annak ellenére, hogy leszbik.:)
Igazából tényleg jól megírt, mert mindegyik szereplőnek lehet drukkolni kevés kivétellel. Mondjuk Richard talán a legkevésbé szimpatikus számomra, őt is akkor kedveltem jobban, amikor sokszor mutatták Avery anyjával.

anna689 2014.03.15. 15:21:12

Még annyi talán, hogy úgy vettem észre, most már sokkal nagyobb szerepe van a karakterek közötti viszonyoknak, mint a kórházi eseteknek. Nagyjából mindegyik beteg esete valahogy reflektál a szereplők problémáira. Régen talán kevésbé volt ennyire összekapcsolva. A betegek drámája sokszor a szereplők drámájáról szól, így vhogy kevésbé jelentékeny egy-egy beteg sorsa. Nem mondom, hogy ez baj, de egyre kevésbé érzem kórházas sorozatnak, sokkal inkább vmi szappanopera szerűnek. Nyilván attól is van, hogy már nem annyira Meredith és Christina a főszereplők, hanem nagyon sok közel egyenrangú szál van, amiket minden részben meg kell mutatni. Én ettől még élvezem, de mostanra már teljesen női sorozat lett belőle.
süti beállítások módosítása