Guerlain Cils D'Enfer Maxi Lash szempillaspirál

2014. május 01. - BeautyCat

Bemutatom életem első sötétbarna spirálját. Az elején kicsit kétkedtem, hiszen hozzá vagyok szokva a feketébbnél-is-feketébb spirálokhoz, jó sok évnek kellett eltelnie, hogy egy sötétbarna spirál után nyúljak. Szerettem volna egy jó minőségű, látványos eredményű, de mégsem kirívó spirált ami kifejezetten nem fekete, hanem a pilláim természetes színével egyezik meg.


Jelentem, megtaláltam, úgy tűnt. hogy a Guerlain Maxi Lash szempillaspirál tökéletesen megfelel az elvárásaimnak. A fenti képen egy rétegben használtam. Nem csomósodik, nem tapadnak össze a pillák és nem pereg le órákkal később sem. Cserébe viszont könnyű használni és a spirállal még egyszer sem kentem össze a szemhéjam, pedig ennek a mestere vagyok. A keféje keskeny, az alsó pillasort is könnyen festettem ki vele. Szép hosszú pillákat varázsolt, emellett rendesen meg is ívelte azokat, pedig a szempilláim szeretnek a nap folyamán "kiegyenesedni". Sajnos a képen ez nem látszik igazán, de a sötétbarna festék egy lágyabb összképet ad, mégis hangsúlyos marad. Az egyetlen fura dolog benne, ami nekem egy kicsit negatívum, hogy illatosított a spirál. Természetesen nem az a bajom, hogy a megszokott "spirál szag" helyett finom ibolya illatú, hanem féltem, hogy ez irritálni fogja a szememet. Nem görcsöltem rá igazán, nem is történt semmi baj, nem irritált.



A csomagolása külön tetszik, gyönyörű és letisztult. Összességében teljesen elégedett vagyok vele, tartós, kellően ível és hosszabbít, a kefe kialakításának köszönhetően nagyon könnyű használni.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr8511811387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

E73 bioarcapolas blog 2014.05.01. 09:05:00

A Guerlain szempillaspiráljai általában jók, ezt még nem próbáltam.
Viszont 1x volt barna színű (By Terry), nekem nem jött be, én soha többet nem veszek színeset, maradok a bevált feketénél :)

evil-she-devil 2014.05.01. 13:27:26

Világos barnát/kéket/lilát én sem szeretnék, ez is inkább hajlik a fekete felé mint a barna felé. Valamiért tényleg kicsit lágyabb így a végeredmény, kifejezetten tetszik, főleg, hogy a szín nem megy a teljesítmény rovására. :)

Zsozsó Sakklakk 2014.05.01. 17:13:39

És mennyiért mérik ezt a spirált?

Moon Angel 2014.05.02. 12:37:38

Tényleg nagyon szép pillákat csinál. :) Egyszer volt egy barba spirálom, talán Avonos volt. Katasztrófa. :D Csak így jellemezném. :D

evil-she-devil 2014.05.02. 14:06:29

Zsozsó: 8000 forint
Moon Angel: Uh, most beugrott, hogy én is próbáltam egy barna Avonos (talán color trend) spirált, szerintem rövidebbnek tűntek tőle a pilláim :D Régen volt, már kihevertem a megrázkódtatást :D
süti beállítások módosítása