Nail Club - Márka inspirálta körmök

2014. június 08. - BeautyCat

Elég sokat gondolkoztam, hogy mégis milyen márka inspirálta körmöket készítsek. Annyit sikerült előre eldöntenem, hogy mivel manikűrről van szó akkor mindenképp egy körmös márkát fogok csinálni..eszembe jutott a Moyra, hogy milyen jó lenne egy magyar márkát bemutatni, de ott a logó M betűnél elakadtam és nem jött az ihlet..ekkor megláttam Tristamról egy képet (az a england lakkok megálmodójának a cicája) és bevillant, hogy egy cicás a england lakkos manikűr lesz. Az a england lakkok minőségéről külön ódákat lehetne zengeni, pigmentált, gyorsan szárad, nem csíkozódik, jól bírja a strapát és igazán szépséges lakkjaik vannak. Itthon a lakkokat a Nailland standjánál és webshopjából szerezhetitek be. Amiket én használtam: a england Encore Margot, a england Lady of the Lake


Sajnos a mutatóujjamon letört a köröm és csak készítés közben esett le, hogy a Tristam árnyalat nincs is meg, csak a Lady of the Lake, de ha már innen jött az ihlet és a cicájáról (Tristamról) lett elnevezve a lakk meglepem magam vele. Éljenek a cicák! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr6211811361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kriszti 2014.06.08. 18:15:37

Ez nagyon szép lett, a cica is jól sikerült! :)

Niki Strawberrykiss 2014.06.08. 18:31:52

Ez nagyon jó lett, főleg, mert cicás. :)

Eszti 2014.06.08. 20:30:13

cicák <3

Snowdrop 2014.06.09. 10:48:24

Cica... huhh gyönyörű!!
süti beállítások módosítása