Max Factor Colour Elixir szájfény - Delightful Pink

2014. június 19. - BeautyCat


Nekem is lehetőségem adódott tesztelni a Max Factor újdonságát, a Colour Elixir szájfényt. Nem merek rá megesküdni, de talán én választottam egyedül a Delightful Pink árnyalatot, ami elég meglepő, hiszen ránézésre beleszerettem annyira szép színe van. 

A termékről csupa jót lehetett hallani: speciális kialakítású applikátor, ápoló összetevők, ragyogó és pigmentált szín és hidratálás. 8 színárnyalatban érhető el.


A csomagolás nagyon kellemes, minőségi érzést kelt, jól bírja a strapát, táskabarát. Maga a szájfény nagyon jó állagú, krémes de nem ragadós, nem mászik el és tényleg hidratál. Az ápolásnak köszönhetően nagyon szépen kisimítja az ajkakat. A nap folyamán 1-2x megigazítottam (evések után) de kifejezetten tartósnak mondanám egy szájfényhez képest. Az applikátorral nem vagyok kibékülve, kevés szájfényt vesz fel, sokszor kell mártogatnom. A Delightful Pink árnyalatnak a pigmentációja nem valami erős, erre számítottam is mivel direkt egy nude-közeli árnyalatot kerestem, így ezzel nincs semmi baj. Nagyon szép vizes hatású fénye van, ami szerencsére csak lassan kopik.

Az applikátort leszámítva ez egy nagyon kellemes szájfény, az egész állaga és minősége az Urban Decay Pocket Rocket szájfényre emlékeztet. Drogériákban tudjátok megvenni a Max Factor Colour Elixir szájfényeket 2999 forintért.



A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr9011811353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barbi 2014.06.19. 17:52:45

A Colour Elixir szájfények között vannak szép színek, ez nekem nem igazán jön be, talán épp azért mert nincs semmi színe, csak enyhe csillogása, de kinek mi :)

http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

Eszti 2014.06.19. 20:26:19

Egy enyhe rózsaszínes árnyalata van, de mivel már rengeteg élénk és sötétebb színű szájfényem van, így szerettem volna valami kicsit visszafogottabbat, de hidd el, így is látványos és nagyon szép. :)
süti beállítások módosítása