Maybelline új kollekciós körömlakkok

2014. július 01. - BeautyCat

5db új Maybelline colorama lakk szerencsés gazdája vagyok, gondoltam, hogy megmutatom őket egyszerre. Végül az ötödik, egy rózsaszínes gyöngyházas lakk lemaradt, egy későbbi bejegyzésben láthatjátok. A lakkok formulája nagyon jó, kifejezetten krémes, könnyen terül, nem kell szórakozni vele, hogy szép egyenletes legyen. A pigmentáltságra sem lehet panasz, 2 rétegben hibátlanul fednek, mint látjátok még nyomdázni is lehet velük. A tartósságra sem lehet panaszom, bár használtam fedőlakkot, de végül egy hét után mostan le mert már ráuntam.

Amiket használtam: Maybelline colorama 215 lila, Maybelline colorama 262 rózsaszín, Pet'la plate nyomdalemez, Sehce Vite fedőlakk 

Amiket használtam: Maybelline colorama 214 menta, Maybelline colorama 83 magenta rózsaszín, Pet'la plate nyomdalemez, Sehce Vite fedőlakk 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr9611811339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fauve 2014.07.01. 13:34:17

jajja a mgassarkú pipőőős nyomda :D megvettél kilóra :D
gyönyörűek a lakkok :3

Eszti 2014.07.01. 15:24:17

Jajj az nekem is nagyon tetszett, többen megdicsérték a mintát! :)

bokorbogi93 (Bogi kuckója) 2014.07.01. 23:39:14

Annyira csodaszép színek! *.*

Manna (mannakörmök) 2014.07.02. 22:02:15

de jók lettek a manik. :D
süti beállítások módosítása