Snapmade

2015. január 24. - BeautyCat


 snapmade.com


FONTOS UPDATE:
A második rendelésem (hiába volt jó a címem) valamiért visszakerült a céghez, akik egy jó bunkó levélben közölték, hogy ők nem hibásak és ha nagyon szeretném megkapni a rendelésem akkor fizessek még 8 dollárt, hogy újra postára adják. Én ilyen hozzáállással még nem találkoztam, pedig már jóval több mint 5 éve rendelgetek külföldről. Amikor megírtam nekik erről a véleményem, hogy nevetséges a hozzáállásuk, már inkább nem is válaszoltak. Elveszett a bizalmam a cég felé, nem ajánlom őket.


Novemberben lehetőséget kaptam, hogy egy személyre szabott ajándékos webshop, a SnapMade.com-nál a kreativitásomat próbára tegyem. Elég sokat töprengtem, hogy mégis mit hozzak ki belőle, mert a jól megszokott póló és pulcsis témán túl van még lehetőség párnahuzat, telefontok, ékszerek, irodai kiegészítők, kisállat cuccok és még rengeteg dolog egyedi mintával vagy képpel való ellátására. 

Először gondoltam meglepem magam egy sima cicás edzős pulcsival, hideg van és legalább ez is ad egy kis ösztönzést. Maga a pulcsi jó anyagú, nem az a tipikus kínai gagyi minőség. Nem túl vastag de elég meleg és a mosást is jól bírja, szerintem később sem lesz gomd a mintával. Kattintsatok IDE és nézzetek körbe, hamarosan egy szuper meglepetéssel készülök Nektek! :)


Mivel közeleg a legjobb barátnőm szülinapja és ő az az ember, aki krónikus időhiányban szenved, így már ki is találtam mivel lephetném meg, egy ilyen, vagy hasonló óra biztos nagyon fog neki tetszeni. Közben költözés előtt/alatt állok, szóval a díszpárna huzatokon is gondolkozok, hogy az új lakásba milyen illik majd, mivel tudnám kicsit feldobni, így folyamatosan ilyen öltetek után kutatok. Illetve így, hogy közeledik a szinglik nem igazán kedvenc ünnepe a Valentin nap, aranyos ötleteket lehet találni erre is, vagy valami egyedi tervezésű dologgal meglepni a párunkat. Ráadásul a facebook oldalukon most nyereményjáték is van, amivel 20 dollároskupont nyerhetsz.

 snapmade.com

 snapmade.com

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr1111811285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

You You 2015.01.25. 18:23:53

Ezek a bögrék annyira jópofák! :)

Eszti www.makeuponabudget.hu 2015.01.25. 18:36:47

Nekem is milliónyi ötlet kavarog a fejemben, szerintem egy 6-os szett bögrét simán összeállítok ilyesmikből! :)
süti beállítások módosítása