Realash (5 hónapon át tartó) teszt

2015. február 04. - BeautyCat

Emlékeztek még az augusztusi szempillanövesztő projektemre? Ha nem, akkor ITT elolvashatjátok a cikket, ebben mutattam be a Realash szempillanövesztő szérumot. Jelentem, véget ért a teszt! Elhasználtam az első adag Realash szempillanövesztőmet és jelentkezek az eredményekkel.


Az elején kicsit szkeptikus voltam, mert korábban is próbálkoztam ricinus olajjal, illetve szempilla ápoló zselékkel (olyan mint egy átlátszó szempillaspirál), de őszintén megmondom nem volt valami sok hatása. Szerintem nem kell sokáig részleteznem, a képek magukért beszélnek. 

Augusztusban kezdtem el használni a terméket, az első 3 hónapban minden este, ezután heti 2 alkalommal az eredmény fenntartása miatt. Január elején fogyott el, több mint 5 hónapra volt elegendő. Egy tubus szérum 3 ml-t tartalmaz és 12500 forintba kerül. A Realash olyannyira biztos a hatékonyságában, hogy teljes pénz visszafizetési garanciát vállal, így akinek nem válik be a termék, nyugodtan visszaküldheti és visszakapja a vételárát.

A kiindulóponthoz képest lényeges a különbség, pedig eddig sem voltak kimondottan rövid szempilláim. Máig nem értem hogyan, de az íveltségen is segített, vagy lehet, hogy attól tűnik íveltebbnek, hogy tömöttebb a szempillasor. Vastagabbak lettek a pillák és egy picit hosszabbak is. Összességében nagyon elégedett vagyok vele, ilyen pillákon egy szimpla egy réteges spirálozás is nagyon látványos, biztosan folytatni fogom a későbbiekben is a szempillanövesztő projektemet. :)

A Realash oldalán tudjátok megrendelni a szempillanövesztő szérumot, de facebookon és instagramon is megtalálhatjátok őket!  


A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr1311811277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eszti makeup 2015.02.04. 10:00:40

Azta mindenségit! *-* Nagyon szépek lettek a pilláid. Egyre jobban hajlok erre a szempillanövesztő csodára. :)

Eszti makeup 2015.02.04. 10:00:56

Azta mindenségit! *-* Nagyon szépek lettek a pilláid. Egyre jobban hajlok erre a szempillanövesztő csodára. :)

E73 bioarcapolas blog 2015.02.04. 17:44:43

Ó, milyen szép dús lett! :)
Én is most tesztelem, 1 hónapja használom és nagyon szeretem, hamarosan írok róla és képek is lesznek... ;)

Eszti www.makeuponabudget.hu 2015.02.04. 18:27:46

Köszi Eszti! :) Határozottan megéri kipróbálni, így visszanézve döbbentem le én is.. :)

Eszti www.makeuponabudget.hu 2015.02.04. 18:56:11

Remélem nálad is legalább ilyen eredményeket fog hozni! :) Kíváncsian várom a tesztet. :)

Elíz 2015.02.05. 13:08:44

Én is nagyon várom már, hogy végre a kezembe kaphassam és elkezdhessem tesztelni! :)

Zsuzska 2015.02.06. 11:59:08

Én megvettem ezt a terméket. Tényleg hatásos, amíg használom, a kis csökött pillám nagyon szépek lettek tőle. Bár használom a ricinust is vele együtt néha. Amikor nem használom akkor viszont nincs hatása. Az viszont felháborított, hogy az irreálisan magas, 2000 ft-os szállítási díjra, amiért pickpack pontra kértem +500 ft-ot felszámoltam előzetes értesítés nélkül. Ezt a magas szállítási költséget is indokolatlannak tartom. Úgyhogy nagyon szépen hangzik, hogy 12500 ft, ami valójában 14500-15000 ft. A legkisebb kiszerelés elvileg 3 hónapra elég, na most az első hónap után alig lehet kicsalogatni a terméket a tubusból, 3 hónapra biztosan nem elegendő. Ami még vicces, hogy mezei fizető vásárlóként semmilyen díszdoboz nem illet meg, mint tesztelőket és bloggereket, sőt semmilyen normális csomagolás, csak be van dobva egy egyszerű borítékba 15000 ft-ért :D :D :D

Eszti www.makeuponabudget.hu 2015.02.06. 15:53:10

Igen, ezeket folyamatosan kell használni mert idővel kihullanak az extra hosszú pillák és az újak meg maguktól sajnos nem ilyenek..bárcsak! :D Nekem rendesen kitartott 5 hónapig, ebből 3 hónapig naponta használtam (najó, néha a hétvégi bulik után hajnalban nem próbálkoztam meg a szempillatöveimet megtalálni :D ) és utána heti 2-re álltam át és megtartotta az eredményt. Ez a dobozos dolog azért elég fura, mert a díszdobozon kívül is van rendes papírcsomagolása amiben ott a leírás stb. Meg ha már a pickpack pontos kiszállítás is ennyibe kerül akkor elgondolkozok, hogy egyből megveszem az utánpótlást is, úgy kicsivel olcsóbban jön ki és a szállítás is ingyenes. Köszi, hogy szóltál és sajnálom, hogy így jártál vele :(

Zsuzska 2015.02.06. 23:21:49

Félreérthetően írtam, természetesen a termék rendes pici doboza az megvolt :D Csak ennyi pénzért, szerintem illene rendes csomagolásban küldeni. Szerintem a pickpack pontos szállításért mindenképp plusz költséget számolnak fel, mert az nekik is plusz, csak nem értem, hogy a 2000 ft-os szállításba hogyan nem fér bele. Ez a 2000 ft-os szállítási költség is rengeteg, külföldről több kilós csomagokat ingyen rendelek és Magyarországon belül is 1200 a legdrágább, de az is változik, ugye 10-15 ezer ft fölött minden ingyenes. De nekem elég sok fenntartásom van ezzel a céggel kapcsolatban, pl. ezt a pickpack pontot is kb. úgy kellett kikönyörögni, mert nem tudja itthon senki átvenni. Nem értem, hogy miért erőltetik az emberre a futárszolgálatos szállítást. A cégről, aki forgalmazza semmilyen infó nincsen az ég világon, a honlap egy megrendelő lapból áll. Facebook oldalukon nem lehet értékelést írni. Most így visszagondolva elég bátor dolog volt rendelni, annak ellenére, hogy eleinte tényleg hatásos volt. De szerintem én maradok a ricinusnál.

Eszti www.makeuponabudget.hu 2015.02.07. 02:27:24

Jaj, azt hittem, hogy az ecsetelő volt csak bedobva a borítékba és annyi! :D Hát, nekem az a bajom a ricinus olajjal, hogy hiába használtam sokáig, kb semmit sem használt.. :(

Zsuzska 2015.02.07. 22:19:49

Neeem :) :)
Ricinusnak az a titka, hogy a bőrre kell csak kenni és nem a pillákra!:)

Eszti www.makeuponabudget.hu 2015.02.08. 03:17:45

Jó ezt az infót megtudni hónapok szorgos szempilla kenegetése után :D

Zsuzska 2015.02.08. 13:01:01

:D :D :D én is jobban örültem volna, ha előbb megtudom :D Bőrre ricinus+pillákra vazelin. Sűrűn nem szoktam viszont, mert nekem kicsit véres lesz a szemem , de tényleg hat. És a vazelin is valami csoda, nagyon jól hidratálja őket!!!
süti beállítások módosítása