NYX Mauve Powder pirosító

2015. március 24. - BeautyCat


Méltán híres a NYX por állagú pirosítója, aki már próbálta az szereti, aki még nem próbálta, de szeretne egy minőségi pirosító boldog tulajdonosa lenni azt csak biztatni tudom, tényleg nem lehet vele melléfogni. Erről árulkodnak a krémmániás értékelések is, 26 vélemény után is még 5 csillagos a termék, érdemes megnézni a kommenteket, hogy mennyire szereti mindenki a sajátját. :)

A textúrája nagyon puha, már-már selymesnek mondanám és nagyon könnyű eloszlatni a bőrön. Pont a könnyű oszlathatóság miatt ha véletlen túlzásba esnénk a pirosító mennyiségével korrigálni sem nehéz, viszont ha már alaposan beledolgoztuk a bőrbe nagyon tartós, por állagú pirosítókhoz képest lassan kopik (7 óra tán vettem észre, hogy halványodott). Amit már a NYX pirosítóknál megfigyeltem, hogy nagyon jól pigmentáltak és tartósak, meg sem moccannak a nap folyamán. 
Szerintem ez egy tökéletes hétköznapokra való színválasztás az egészen világos bőrszíntől kezdve a normál/közepesen sötét bőrig. Ha néhány hideg tónusú rózsaszínes árnyalat nem jött be eddig, akkor ez a szín megfelelő választás lehet a melegebb tónusa miatt, mióta megvettem rendszeresen használom és nem tudok ráunni.

A termékeket a Müllerben, vagy olcsóbban az alveolashop oldalán tudjátok beszerezni.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr1511811251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elíz 2015.03.25. 12:07:17

Szép színe van :)

Mia 2015.03.26. 04:06:44

A Mullerben mar van ez a tipusu pirosito?? Miota? :) Szuper, mert en csak a mozaikosat lattam legutobb is, kerdeztem is a fb oldalon,h mikor lesz ezekbol, de nem volt rola info. Mauve tok maskepp nez ki, mint a pici szinmintakon.... Tetszik, bar inkabb malyvasabbnak tunt, mint ahogyan a tobbi is masnak tunt :)

Eszti www.makeuponabudget.hu 2015.03.26. 04:21:29

Ezt ezt a pirosítót még a cherryculture webshopból rendeltem, de beugrok a közeli Müllerbe megnézni, hogy van-e, mert nekem úgy rémlik, mintha láttam volna.. :)
A pici színminták elég csalókák, én is másra számítottam, de szerencsére nagyon jól sült el a dolog! :)

Moon Angel 2015.03.26. 11:03:30

Nagyon szép Színe van. Az egyik kedvenc pirosítóm is NYX csak a Mosaic szériából. :)
süti beállítások módosítása