az én Glamour-napi listám

2015. április 08. - BeautyCat



L'Oreal 50% - DM


  • Colour Riche L'Ombre Pure szemhéjpúderek: remek véleményeket olvastam róla, itt a tökéletes alkalom, hogy lecsapjak pár árnyalatra
  • Sunkiss jelly: facebookon linkeltem már róla egy videót, ITT megnézhetitek, kipróbálom és remélem tényleg olyan kíméletes amilyennek mondják

Nuxe 20% 

  • Créme Prodigieuse Nuit: már a créme fraiche és a réve de miel is levett a lábamról és a mostani nagy arc és hajápolási mániám új éjszakai termékért kiált!

Clinique 20%

  • Chubby Stick Cheek Color Balm: megjelenés óta a wishlistemen vár a sorára, ideje lenne beszereznem egyet, szuper dolgokat írnak róla

Marionnaud - 2 termék vásárlása esetén 20%

  • Vital & Protect Renewal Mask-Cream: maszk fronton kifogyóban vagyok, és a Marionnaud új sajátmárkás termékei közül több is felkeltette a figyelmemet. Főleg a Vital & protect vonal ami a mindennapi bőrápolást és a fáradtság jeleinek eltüntetését tűzte ki fő céljául
  • Hydra & Sublim Cocoon Cream vagy Melt-in Cream Gel: nehéz a döntés, zöldtea kivonat és a kínai Wu-Zhu-Yu növény javítja a bőr minőségét ezekben a krémekben
  • Hydra & Sublim Thirst Quickening Mask: említettem már hogy maszk fronton kifogyóban vagyok..?

Bomb Cosmetics (fürdősüti, fürdőkrém és fürdőfánk akció, egyet fizetsz kettőt kapsz akció)

  • itt nem is kezdek felsorolásba, bemegyek és illat alapján megy a vásárlás, de online rendelésnél is megtalálhatóak az akciós termékek ITT :)

The Body Shop 20%

  • Fuji Green Tea kollekcióból a testradírt és a fürdőteát néztem ki, de ez egy TBS üzletben még bármikor bővülhet :)

+1 Elie Saab új illata a Resort Collection, még nem tudom melyik parfümériában tudom megvenni, de ha van rá kuponom még boldogabb leszek!

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr4211811241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása