Maybelline superstay better skin alapozó

2015. május 04. - BeautyCat
Március óta tesztelgetem a Maybelline új alapozóját, annyi jót olvastam és hallottam róla, hogy mindenképp ki akartam próbálni. Nálam az alapozók kiválasztása mindig nagy macera, világos és érzékeny bőr, száraz foltok, tág pórusok..nagyon sok buktatót tudok felsorakoztatni egy alapozó számára. A Better Skin termékek lényege, hogy a tartósság mellett egészséges arcbőrt is biztosítanak a használat első percétől kezdve. Fáradt, fakó, egyenetlen arcbőrre fejlesztették ki.



A csomagolása rendben van, nem jár le a kupak és jobban is szeretem a pumpás adagolást mint a csőrös verziót, de ez egyéni preferencia. Az összetevőlista rendben van, nincs benne illatanyag és egyéb irritáló összetevő, viszont B5 és C vitamint is tartalmaz ami jó a bőrnek. A 005 Light beige világos bőrhöz nagyon passzol, nem túl sárgás és nem is malacka rózsaszín, itt már el szokott vérezni a legtöbb drogériás alapozó. Az állaga kellemes, nem folyós hanem inkább lágyan krémes a textúrája. A fedését közepesnek mondanám (egy rétegben, akár lehet építgetni is), a nagyobb bőrhibákhoz kell a korrektor, de a kipirosodást szépen eltünteti.



A tartóssága szuper, lazán bírja rajtam 8 órán át, viszont 5-6 óra után elkezd megülni a pórusokban és elég csúnyán néz ki. Alapvetően aláhidratálok, hogy a száraz részeket ne emelje ki, de azt vettem észre hogy a hidratáló és primer kombóval ezt kiküszöbölhetjük, így nem lesz csúnya a nap végére. Talán ez az első alapozó amit kézzel vagy szivaccsal jobban szeretek felvinni mint az imádott Sigma F80 ecsetemmel, sokkal természetesebb/szebb végeredményt érek el vele. Átfényesedéssel nem volt problémám még, de a nyári kánikulában szerintem ez elkerülhetetlen bármelyik alapozóval.

Összességében megszerettem ezt az alapozót, bár nem vettem észre, hogy sokat javított volna a bőrképemen. De a színe, fedése, tartóssága miatt szuper választásnak tartom, főleg ha azt nézzük, hogy illatanyag mentes és fényvédő is van benne. A választás megkönnyítése végett beszúrok egy képet a színskáláról.


A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr8311811223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása