Avon illatok

2015. június 05. - BeautyCat

Az Avon katalógust lapozva már korábban nagyon megfogott a Cherish illathoz "Élj, Szeress, Nevess" mottó, ne felejtsük el megünnepelni életünk boldog momentumait. Az illatkategóriából tudtam, hogy szeretni fogjuk egymást, ezzel nálam nem is lehet mellélőni, tavasszal és nyáron ezeket a könnyed illatokat szoktam csak használni.

Az illat a virágos-gyümölcsös-fás illatkategóriába tartozik. Nagyon kellemes, friss illat, nem édes, nem tömény, egy tökéletes hétköznapi parfüm, nem tolakodó, mégis megmarad mások emlékezetében is. Főbb illatjegyei a cseresznyevirág, pézsma, szantálfa. A tartóssága rajtam közepes. A nap folyamán kb 2 alkalommal fújom újra, enélkül sajnos teljesen elillanna az illat. Az egyetlen negatívum, amit fel tudok hozni ellene az a kupakja.  A parfüm megjelenése csodaszép, tetszik az üveg formája, viszont nagyon hiányolok róla egy rendes kupakot, mert ez sajnos a táskámban könnyen benyomódik. Ezt már sikerült kiküszöbölnöm egy Travalo-val (hordozható szórófejes parfüm utántöltő), így jelenleg ezt használom a nap folyamán.



A nyári meleg időszak egyik nagy sztárja nálam egyértelműen a testpermet. Nagy melegben igazán frissítő érzés ezeket használni, extrém könnyed illatuk van, nem fullasztóak és egy pici hűsítés olyan kellemesen esik! Össze sem tudnám számolni, hogy az évek folyamán hány testpermetet fújkáltam el nyaranta... 

Egyértelműen kevésbé tartós mint egy parfüm, körülbelül 2 órán át érződik az illata, viszont remek frissítő. Idén a Gránátalma és mangó párosítását próbáltam ki, nem is értem eddig ez, hogy maradt ki, hiszen annyian szeretik! Elméletben a gránátalma energizálja, védi és hidratálja a bőrt, valamint javítja a bőr tónusát, míg a mangó táplálja, puhábbá teszi és revitalizálja a bőrt. Ezeket eddig még egy testpermetnél sem véltem felfedezni, igazából nem is erre használom, pusztán a frissítő illat miatt.







Az illatos bejegyzés utolsó résztvevője egy kakukktojás, hiszem ez egy ananászos hűsítő lábspray
Nyáron a kiscipőkkel és a magassarkúkkal rendesen gyötörni szoktam a lábam, és elképesztően kellemes érzés az alap ápoláson kívül a hűsítő lábspray az égő érzésre. Eddig nem gondoltam volna, hogy különösebben szeretem az ananász illatát, de ennek az illata nagyon jól sikerült, nem mű, hanem igazán kellemes. A fincsi illatán felül megnyugtatja a fáradt lábakat, hűsíti és frissít, emellett dezodorál.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr5311811191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása