Avonos önbarnítók

2015. július 06. - BeautyCat



Rögtön egy kakukktojással kezdeném, hiszen ez nem egy önbarnító, hanem egy napozás előtti hidratáló lotion béta-karotinnal, ami hatékonyan fokozza a bőr barnulását és emellett hidratál.
A használata sem nehéz, zuhanyzás után használjuk, mint egy rendes hidratálót és a béta-karotin tartalma már ekkor enyhe barna színt ad a bőrnek (hófehér bőrön is érződik, viszont ha már barnultál picit akkor igazán látványos), az L-arginin és a kolakivonat pedig segít fokozni a barnulás természetes folyamatát. Nem szoktam annyit napozni, hogy érzése meg tudjam mondani gyorsította-e a barnulást, viszont végre a lábam is barnult egy picit, ami eddig egy lehetetlen küldetésnek tűnt. Gyorsan beszívódik, nem nehéz és zsíros, napozás előtt mindig használom (és a fényvédőt is természetesen).





Az AVON Önbarnító hidratáló lotion arcra és testre világos és enyhén barna bőrtípusra a bőr tónusához igazodó, természetesnek tűnő barnaságot nyújt, legalábbis ezt ígéri. Bevallom, eddig viszonylag kevés tapasztalatom volt önbarnítók terén, az is kimerült a nagyon gyengusz önbarnító testápolókban. Természetesen még használat előtt utána olvastam, hogy miként lehet vele a legszebb hatást elérni. Használat előtt alapos bőrradírozás volt és a szárazabb területeket bekentem hidratálóval, hiába hidratálós önbarnító, nem szerettem volna foltos lenni. Az elő használat után pár helyen foltos maradtam, a következő alkalmakkor jobban figyeltem a felvitelre és így szép egyenletes eredményt lehet elérni. Nálam 4 nap után kezdett kopni, ekkor használtam újra. Extra fehér bőrön sem mondanám narancssárgának, de úgy vettem észre, hogy ha egy picit is barnulok és utána használom akkor sokkal szebb eredményt érek el vele.



Utoljára hagytam a kedvencemet, az önbarnító habot. Egyszerű a használata, gyorsan beszívódik, elsőre sikerült megúsznom a foltosságot (itt is fontos előtte a bőrradírozás és hidratálás!) és nagyon szép, egyáltalán nem narancsba hajló barnaságot lehet vele elérni. Ennél akármennyire siettem és mostam le többször is használat alatt a tenyerem sajnos megfogta, kesztyűvel nem lett olyan szép az eredmény, viszont sok helyem látok kifejezetten önbarnítókhoz kapható kesztyűszerűséget, be fogom szerezni és ezzel sikerül ezt a problémát is kiküszöbölnöm. A legjobb benne a gyorsasága, 1-2 perc alatt beszívódik, nem marad ragacsos és nincs olyan tipikus önbarnító szaga, kellemes illatú.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr6511811167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása