Avon újdonságok

2015. augusztus 05. - BeautyCat
Több szuper sminkújdonsággal rukkolt elő mostanában az Avon, ezekről olvashattok ebben a bejegyzésben. Rögtön elsőként pont nem egy újdonságot mutatok..a négyes szemhéjpúder palettát eddig az összes katalógusban kerülgettem, természetesen nem tudtam ellenállni a Mocha Latte barnás árnyalatainak és pont jól fog jönni utazáshoz, így meggyőztem magam. Strapabíró a csomagolása, nem lötyögnek benne a szemhéjfestékek és biztosan nem fog magától kinyílni a táskában. Hatalmas plusz pont benne a tükör, az applikátor is jobb minőségű benne, de én továbbra is csak vészhelyzet esetén használom ezeket. A pigmentáltsága közepes, alap nélkül elég gyenge, viszont bázissal szépen előcsalogathatóak a színek. 



Nagy kedvencem lett az Avon Glow kétvégű szemceruza golden nude árnyalata, elképesztően szép nyári szín. Hasonlít az állaga egy picit a supershock gél állagú ceruzáihoz, a nagy melegben annyira siklik, hogy inkább a hűtőben tartom. Sajnos nem vízálló, így nem tartozik a tartósabb darabok közé, ettől függetlenül imádom vízvonalra és szemzugba használni. Halványtól kezdve egészen intenzív fedést lehet vele elérni. A nagy melegben sokszor nem is bajlódok a sminkeléssel, húzok egy tusvonalat és feldobok egy kis szempillaspirált, többet nem visel el a bőröm. Ilyenkor tesz jó szolgálatot az Avon SuperExtend folyékony szemhéjtus, nagyon precízen és könnyen lehet vele dolgozni, igazán vékony vonalakat húzva. Száradás után matt, intenzív fekete színű (közben beszereztem már a Teal árnyalatot is). Az új, Avon Big & False Lash szempillaspirál ugyan nem vízálló, de a nagy meleget is bírja, nem mászik el és nem pereg le a nap folyamán.



Az összes újdonság közül a 3 az 1-ben pirosító, barnító és ragyogást kölcsönző púder lett a kedvencem. Együtt és külön-külön is használhatóak, a ragyogást kölcsönző púder highlighterként funkcionál, a barnító púder napcsókolta barnaságot, míg a lágy, barackos árnyalatú pirosító hamvas pírt kölcsönöz arcunknak. A képért köszönet az avonbeautyconnects oldalnak.


A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr5111811145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Smejka 2015.08.05. 18:01:25

A Mocha latte évek óta hű társam. :) Bánatomra lassan elfogy, de újravenni biztos nem fogom, valahogy ez az új kialakítás nem igazán jön be.

Eszti www.makeuponabudget.hu 2015.08.05. 18:23:58

Pedig szerintem szuper a kialakítás, nekem pont a régebbi domború nem jött be igazán.. :D

Regina B. 2015.08.05. 23:18:37

Én régóta szemezek már a Mocha Latte négyessel, de így a te képeidet látva, hamarosan beszerzem. Nagyon szeretem az Avon négyes palettákat. :)
süti beállítások módosítása