Sally Hansen Miracle Gel teszt

2016. január 27. - BeautyCat
Idén januártól elérhető az új Miracle Gel fedőlakk és a limitált, duo csomagok is. Lehetőséget kaptam a lakkok tesztelésére, lássuk hogyan teljesítettek!

A termék ígérete szerint a Miracle Gel lakkok az új fedőlakkal együtt akár 14 napon keresztül is megőrzi színét és fényességét. A Miracle Gel nem igényel LED lámpát és eltávolítható egyszerű hagyományos körömlakklemosóval. Az ígéret szerint elég egyetlen réteg a fedőlakkból és máris megduplázza a manikűr tartósságát.

A duo csomagok pedig ezekben a színekben lesznek elérhetőek:

Crème de la crème: visszafogott rózsaszín
Throwing Shade: krémes pink
Pinky Rings: édes cukorka rózsaszín
Pink Tank: vagány, vibráló pink
Red Eye: klasszikus, nőies piros
Dig Fig: krémes, teltebb sötét bordó


170 Pink Cadillaquer, 430 Crème de la crème, 450 Get Mod


3 színes lakkot és a fedőlakkot teszteltem le, az árnyalatok a következőek 170 Pink Cadillaquer, 430 Crème de la crème, 450 Get Mod. A színek nagyon jól viselkedtek, a rózsaszínből és a fehérből egy vastag réteg is elég lett volna a tökéletes fedéshez, de megszokásból maradtam a két vékony rétegnél. A lakkok állaga jó, nem túl folyós, szépen terül. Az ecset jó széles, igazán könnyű vele dolgozni. Gyorsan száradnak a lakkok, nem kell sokáig várni vele és mehet is rá a fedőlakk, amivel betonkeménnyé szárad percek alatt.


Mivel két hét tartósságot ígért a termék bevállaltam egy időigényesebb, water marble manikűrt és reménykedtem, hogy tényleg kihúzza a két hetet ha már ennyit szórakoztam vele. Sajnos még nincs 2 hete a körmeimen, de már a széleknél kicsit megpattant, igaz nem kíméltem és az átlagos lakkok nem is bírják 4 napnál tovább a körmeimen, de a tartóssága elmarad a lámpázós gél lakkokétól, persze ez sejthető volt. A fedőlakkot már hasonlítani merem a Sehce Vite lakkhoz, elég gyorsan szárad, szuer fényes és úgy általánosságban jó minőségű.

Mindent összevetve a sima lakkok között kiemelkedően tartósak, de a szalonban készült gél lakk szintet sajnos még nem éri el az én körmeimen.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr7011810985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása