Avon újdonságok

2016. február 15. - BeautyCat

Nálam a hónap kedvence a megújult Avon Care intenzív bőrnyugtató termékcsalád ajakápolója lett. Teljes a szerelem, 500 forintos ára ellenére egy drágább ajakápoló szintjét simán hozza. Állagában leginkább a Carmex stiftre hasonlít, könnyen siklik, sokáig a szájon marad (pl a Labello ajakápolóknál sokkal puhább), ennél fogva viszonylag gyorsan el is használom. A hideg és szeles időben sem cserepesedett ki a szám, illatanyag mentes, szóval az érzékenyebb bőr számára sem fog gondot okozni.


Az ajakbalzsam mellett a kétvégű szemceruza után nyúltam elég sokszor. A katalógusban szemszínek szerint ajánlották ezeket, természetesen a barna szememhez egy teljesen másikat (ha jól emlékszem talán a Gunmetal/Shimmer duo-t) illett volna választanom, de a barna/fekete szemceruza komfortzónámból nem igazán vagyok hajlandó kimozdulni. Ebből is leginkább a Shimmer árnyalat érdekelt, szerettem volna egy világos színt a vízvonalamra ami nem fehér és erre a célra hibátlanul megfelel. Viszonylag sokáig bírja az aktív könnyezést is, nem irritálja a szemem, belső szemzugba is használható, szóval nagyon jóban vagyok vele. A shimmernél ne számítsatok erős fedésre, a célja, hogy egy pici fényt adjon, a brown pedig fed amennyire kell és akár satírozható is. A barnát csak szempillatőbe használom, mert a fedett szemhéjamat sajnos nem bírja.

Annyiszor írok nektek a kétfázisú sminklemosóról, de teszt évek óta nem volt róla a blogon. Így kaptam az alkalmon és kipróbáltam az Avon kétfázisú sminklemosóját. Meglepődtem, hogy Krémmánián mennyire sok negatív értékelés érkezett rá, pedig pillanatok alatt, dörzsölés nélkül és maradéktalanul leoldja a vízálló szempillaspirált. Más vízálló sminket nem szoktam használni, viszont a szem körüli érzékeny bőrt nem gyötröm, a szempillákról nem is szólva. A használat után a bőrön egy enyhe olajos érzet megmarad, ez teljesen normális egy kétfázisú sminklemosónál aminek az egyik része konkrétan olajos állagú cucc, ami leoldja még a vízálló sminket is. Használat után mindig átöblítem az arcom és teljesen elégedett vagyok vele, gyorsan és könnyedén mossa le a sminkemet.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr4211810973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása