L'Oreal True Match alapozó

2016. február 28. - BeautyCat
A pumpás üveges kiszerelés a kedvencem, ha alapozóról van szó. Minőségi érzésem van tőle, szeretem elővenni, és a használata is teljesen rendben van. A pumpája is kisebb mennyiséget adagol egyszerre, pont megfelelő és nem nehéz szabályozni mint néhány pumpánál amit erősen kell megnyomni és hirtelen 3 alapozásnyi cucc landol a kézfejemen. Ha jól emlékszem egyszer egy korábbi verzióját is használtam, már akkor is ígéretesnek tűnt a bőrtónushoz való illeszkedése miatt, és a könnyű állaga is nagyon vonzó volt.
 
A L'Oreal True Match alapozó állaga tényleg nagyon könnyű, mellé egy gyenge-közepes fedés társul, nagyon természetes hatású. Valóban szépen belesimul a bőrbe, ás pár pillanat után púderesre szárad. Nyáron a melegebb időben használtam hozzá púdert, de most a hidegebb időben csak nagyon visszafogottan a T-zónámat púderezem le, nem érzem, hogy többre lenne szükségem. A nap folyamán kicsit hajlamos megkopni ha primer nélkül használom, de úgy általánosságban hozzászoktam a primerek használatához, sokkal szebb végeredményt lehet vele elérni és ezzel a tartósságon is segítek, arról nem is beszélve, hogy a tág pórusaimon csak ez segít.



Tavaly teljesen átszoktam az Ebelin beauty blenderére az ecsetek helyett, szerintem természetesebb és szebb eredményt lehet vele elérni, illetve kipróbáltam már az ebayes koppintás szivacsot is, sőt, jelenleg az Avonos szivacsot használom és ez győzött meg igazán arról, hogy kipróbáljam az eredeti Beauty Blendert, ami  jó esetben nemsokára már úton lesz hozzám.

Az alapozó a jelenlegi bőrszínemhez tökéletesen passzol és szerencsére rengeteg árnyalatban elérhető, érdemes tenni vele egy próbát, szerintem ezekből minden bőrszínhez találhatunk megfelelőt. Mivel szeretem a természetes hatását így nem szoktam építgetni, tökéletesen elég, hogy egységesebb bőrképet ad, a pirosságot és a kisebb tökéletlenségeket eltünteti, a többire korrektorral segítek rá. Kellemes érzés viselni, pontosabban nem érzem, hogy alapozó lenne az arcomon.

Az ára 4-5000 forint körül mozog, az iParfüméria webáruházban 3710 forintért tudjátok megrendelni!

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr7211810963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása