Avon újdonságok

2016. április 13. - BeautyCat
A reggelt mindenki máshogy éli meg. Van, aki korán kelő és van, aki hétalvó, aki kávézik, és aki teázik, aki szépen lassan élénkül fel, és aki rögtön a maximumon pörög. Ahány ember, annyi szokás, egy dolog azonban mindenkire igaz; egy reggeli frissítő arcmosás után rögtön más színben látjuk a világot, és ahogy bőrünk elkezd éledezni, úgy teszi ezt az egész testünk is. A kellő ápolásról azonban ilyenkor sem szabad megfeledkezni, a megfelelő reggeli arcápolási rutin kialakítása ugyanis nagyban hozzájárulhat ahhoz, hogy bőrünk sokáig szép és üde kinézetű maradjon. Sokan nem hisznek a reggeli arctisztításban és csak esti rutinjuk van, de mivel nekem az esti arcápolásomban gyakran előfordulnak éjszakai maszkok amiket bizony reggelente nem árt lemosni így reggelente ez az első dolgom, plusz tényleg úgy érzem, hogy ez ébreszti fel a bőröm ébredés után. 


Mivel az éjszaka folyamán (tudtommal) nem "koszolódik" össze semmitől a bőröm, ezért a lehető legkíméletesebb arctisztítást választom, ez pedig nem más mint az arctisztító tej. Nem szárít, nem agresszív, de hatásosan eltávolítja az éjszakai krémes és maszkok maradványait, felébreszti és felkészíti a bőröm a sminkelésre. Arctisztítás után jellemzően azonnal használok arckrémet és szemkörnyékápolót, újabban a hidratálómba keverek az Avon Anew Essential regeneráló szérumból, amely akár kétszer több regeneráló erőt biztosít. Elvileg önmagában is használható, én még vegyes bőrrel is egy könnyű, géles hidratálóhoz keverem, így tökéletesen működik. Könnyen és gyorsan beszívódik mivel könnyű az állaga, úgy látom segített egyenletesebbé tenni a bőrt és talán a tömörségén is látok javulást, de tudom, hogy látványos eredményekhez idő kell.

Ha keveset vagy rosszul alszom az egyből meglátszik a szemkörnyékemen, így mindig a hűtőben tartom a Planet Spa hűsítő szemmaszkot, ha úgy látom, hogy szükségem van rá, akkor krémezés után fel is csapom, 5 perc alatt elképesztő változást hoz. Amíg pár évvel korábban nem értettem a hűtős maszkok létjogosultságát, mostanra külön helyet érdemelt ki a hűtőmben..


A sminkeléshez is új segítőtársakra találtam az Avon kínálatában, több mint egy hónapja használom az Avon sminkszivacsát. A sminkszivacs a már jól ismert csepp formájú, élmentes, lekerekített végű formája az alapozó lehető legprecízebb felvitelére lett kifejlesztve, melynek köszönhetően az arc bármely szegletét könnyedén sminkelhetjük – akár a szem vagy az orr környékét is. A szivacsot benedvesítve szoktam használni, így tetszik a legjobban az eredmény. Alapozás után vízzel és szappannal könnyedén és gyorsan tisztítható. A másik nagy kedvencem a kontúrecset lett, különleges, lapos kialakításának köszönhetően a barnító és pirosító precíz felvitelét teszi lehetővé. egy kis iő kellett amíg hozzászoktam, hogy nincs nyele, de azóta is ezt használom a kontúrozáshoz.

Nem bírtam ki, egy új, barna palettával is bővült a sminkkollekcióm. Öt új, matt árnyalatú paletta érkezett a négyes szemhéjpúder paletták közé. Az egymást tökéletesen kiegészítő, profi módon összepárosított árnyalatok csillogás nélküli bársonyos, matt hatást kölcsönöznek a szemhéjaknak. A számokkal jelölt színpalettának köszönhetően könnyedén, egyszerűen készíthetünk egymással gyönyörűen harmonizáló, színátmenetes sminket. A pigmentáltság alappal rendben van, picit porolnak, de ez matt színeknél gyakran előfordul. Az igazán igéző smink elkészítését pedig a számokkal jelölt színpaletta segíti, mely lépésről lépésre mutatja, hogy melyik árnyalatot a szem melyik részére ajánlott felvinni.Parfümöl közül az Avon Dreams parfümöt próbáltam ki, ami a ciprusos-virágos illatkategóriába tartozik. A leírás szerint egy friss, finom rózsákkal teli kertre számítottam, a lédús szilva illatával fűszerezve, viszont valamiért az én bőrömön nem működik. Rajtam nem érződik ki belőle egyáltalán a szilva, anyum bőrén már kevésbé édeskés, sokkal finomabb illat lett, így közös megegyezés alapján ő használja, mivel rajtam tömény cukor, rajta édeskés, de elegáns.


Miután az elmúlt időszakban egy profi narancsbőr elleni gépet használok, gondoltam megtámogatom a hatását. Amellett, hogy tudatosan odafigyelek a folyadékbevitelre, a kezelések után használni szoktam a Cellu Break narancsbőr elleni krémet a hozzá tartozó Solutions testmasszírozóval. Még csak a kúra harmadán vagyok túl, vannak olyan napok amikor határozottan látom a változást, van amikor úgy érzem, hogy még semmi sem változott. Szerintem a tíz hetes kúra végére a krémet is elfogyasztom és jelentkezek a hatásával kapcsolatban.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr9011810937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása