Rimmel sminkdoboz és Provocalips rajongás

2017. október 19. - BeautyCat

21687044_1268577573253991_2482663587777831542_o.jpg

Kép: BigBag PR/Andris Zombori

Már többször említettem mennyire imádom a tartós folyékony rúzsokat, szeretek sötét illetve élénk rúzsokat viselni ezek a folyékony rúzsok pedig egy új világot nyitottak meg előttem. Őszintén utáltam igazítgatni és figyelni a nap folyamán állandóan, hogy esetleg elkenődött, fakult, leettem vagy leittam-e a rúzsomat. Egy jól megválasztott tartós folyékony rúzs a legtöbb ilyen próbát kiállja...és akkor jött a Rimmel Provocalips.

Ilyen tartós folyékony rúzzsal még nem találkoztam. 12 órákon át viselem, meg sem kottyan neki, már megszoktam, hogy egyszer sem kell ránéznem és javítanom, teljesen mindegy, hogy mit eszek-iszok. Sőt, leszedni még kétfázisú olajos lemosóval sem egyszerű, elképesztően ragaszkodó. A rúzs másik végén egy szájfény van, így igazából a Te választásod, hogy matt vagy fényes ajkakat szeretnél. Az igazán tartós rúzsok esetén elmondható, hogy szárító hatásúak. Ezzel sincs másképp, de ez engem pont nem érdekel, kenegetem rá az ajakápolót és élvezem, hogy egész nap a helyén marad a rúzs mert nekem ez a lényeg. Nem kenődik, nem lesz rúzsos a fogad, egyszerűen tök jó nuygodt vagyok amikor ezt használom :)

img_20171019_152252-01.jpeg

Glamour napokon a maradék kettő nekem tetsző árnyalatot is megvettem és csak reménykedni tudok, hogy a Rimmel még visszahozza ezeket a rúzsokat, de a biztonság kedvéért be fogok tárazni még belőle, mert az eddigi favorit MAC retro matte rrúzsaimat is túlszárnyalja a tartósságuk. Szóval kedves Rimmel le a kalappal, légyszi legyen ilyenből sok-sok árnyalat és ne legyen limitált mert ezt még jó sokáig használni akarom. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr9712876142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása