tightline

2010. október 16. - BeautyCat
Számomra az egyik legkellemetlenebb volt hozzászokni a procedúrához (szorosan a gyanta mögött van jelenleg). Lehet, hogy nem ismerős a név,de szerintem már mindenki hallott róla vagy látta,ez a szempilláid tövének kihúzása..ceruzával,porral,zselés tussal. Mindennel próbáltam a felvitel szerintem semmivel sem kellemes érzés,de kárpótol a látvány utána. Pár másodpercnyi kellemetlenség ekkora különbséget hoz:


 a továbbiakban lesz "szembenyúlós" kép is tehát ha nem bírod, ne is kattints a továbbra :)


Tehát a lényeg,hogy kimondottam a szempilláink tövét húzzuk ki illetve bentebb a felső ívet:


kihúzás közben:
kellemesen brutális kép :D


első körös kihúzás,a szempillák tövénél látszik a kis bőrszín

második körös kihúzás,itt már (többnyire) nem látszik :)

előtte:


utána:





hasonló módon szoktam kihúzni a szemem mint ő csak én közben nyitva tartom és nézem 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr5611812109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rita 2010.10.17. 09:34:03

Neked van vmi tuti szemceruzád ami sokáig megmarad ott? Mert az enyém határeset. Amugy csípem ennek a "srácnak" a videóit :D én is akarok maszkolni :D

evil-she-devil 2010.10.17. 12:10:10

nekem fent viszonylag sokáig megmarad minden, viszont lent mindent szétkönnyezek,de annyira hogy ha vízálló zselével húzom ki,azt is elmossa az ár :D tehát ilyen nagyon tuti ottmaradós, hm..a bourjois szemcerkámat használom sokat, sokkal de sokkal feketébb az átlag szemcerkánál, úgy,hogy nem satírozom le a szemem mire fekete lesz és a többiekhez viszonyítva jól ott is marad. de nekem ez is elmászik egy idő után mint az összes :/

Rita 2010.10.17. 19:01:44

Á na majd meglesem. Én amúgy ált miss sportyt használok, jó is kb tűrhetően megmarad meg olcsó, de mostanság vagy én veszem meg az összes selejtes fából készültet vagy vmit nagyon rosszul csinálnak...mert nem lehet hegyezni :/

evil-she-devil 2010.10.17. 20:31:18

ha az a baj,h kitörik a hegye hegyezés közben,akkor tedd be hegyezés előtt 15-25 perccel a mélyhűtőbe.más tippem nincs..

HS 2011.02.09. 11:12:49

Sziasztok! Meg tudná mondani valaki, hogy az arabok mivel húzzák ki a szemüket, amivel annyira erős kontúrt kap a szemük? És hol lehet kapni?
süti beállítások módosítása