Bulgarian Rose termékek, avagy rózsamánia kibontakozóban

2017. szeptember 18. - BeautyCat

 img_20170918_162825-01.png

Talán már tudjátok, hogy imádom a finom, nem tolakodó, kellemes rózsa illatot, így a Bulgarian Rose termékeinek valahol már eleve nyert ügyük volt. 

Amiket kipróbáltam:

Az arclemosó zselé kellemes volt, jól tisztított, szerettem a kellemes illatot a használat közben. A fürdősó még csak most fog előtérbe kerülni, eddig kétszer használtam, amikor hűvösebb az idő egy kád forró, rózsa illatú víz maga a mennyország. A rózsavíz egy részét limondáénak használtam, a másik része nyári DIY arcmaszkba került, tuti venni fogok következő nyárra is, isteni az illata, finoman hidratál. A kedvencem az arcpermet lett az összes közül, most fog elfogyni, de határozottan újravevős. Valahol olvastam róla, hogy milyen kellemes a rétegző arcápolási rutinban a rétegek között használni az arcpermetet, na ez azóta a vallásommá vált. Eddig csak a melegben fújkáltam magamra a permeteket, de már esténként, minden egyes réteg előtt nyomom serényen és annyira jó érzés, hogy erről biztosan nem fogok leállni. A vízhiányos bőrömnek extra jó, a rétegek valahogy jobban felszívodnak, vagy egyszerűen kellemesebben bemasszirozható.. az egész érzetre és hatásra is meggyőzött, imádom.

Ezen az oldalon tudjátok beszerezni őket: https://www.bulgarianrose.hu/

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr2012872064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása