40 beauty questions tag

2011. február 07. - BeautyCat

A Szépség.Blog.-on láttam ezt a tag-et gondoltam kitöltöm mert tudom, hogy én is szeretek ilyeneket olvasni :)




Bőrápolás


Hányszor mosod/tisztítod meg az arcod naponta?
Kétszer, reggel és este - ez persze az optimális eset, van, hogy csak egy jön össze. Ejnye-bejnye.




Milyen a bőrtípusod? [száraz, zsíros, kombinált]

Rémes. Kombinált, T-vonalban többnyire zsíros, a többi pedig néha normál néha száraz




Milyen arctisztítót használsz mostanság?
Nivea Young Pure Effect termékcsaládból az összes létezőt..jaj nem az SOS stickre nincs szükségem. Meg Clarisonic kütyüt.

Használsz arcradírt?Igen, használok. 



Mit használsz? 
A Nivea Clean Deeper arctisztító gél

Milyen hidratálót használsz? 
Nivea Young control shine! éjjelre pedig Nivea Young bye-bye spot!

Vannak szeplőid? 
Nincsenek.


Használsz szemkörnyékápolót?
Nem jellemző, nagyon ritkán a kezembe akad egy avonos..



A bőröd pattanásosodásra hajlamos vagy az volt valaha? 
Igen, mindig nagyon szenvedtem tőle, mostanra talán a pattanások már nem jellemzőek.



Használtál valaha Pro-avtivot?
Nem, még soha. Sőt még nem is hallottam róla..


Smink

Milyen alapozót használsz?
Bourjois Healthy Mix..de nem igazán szeretem. Nagyon hajlok arra, hogy MAC alapozó lesz belőle.


Korrektor? 
essence stay natural folyékony korektor, forget it! 3in1 korrektor, elf korrektor ceruza és stift..mikor melyik





Tudod milyen árnyalatú a bőröd?
Igen, tudom. Sárgás..bár néha elbizonytalanodok.



Mit gondolsz a műszempillákról?
Jaj, nagyon szeretem őket! Nem is olyan rég tanultam meg felragasztani, de azóta (ha éppen van) szívesen használom.




Tudtad, hogy a szempillaspirálod 3 havonta kéne cserélned?
Igen, tudtam. Nagyjából be is tartom ezt a 3 hónapot.





Milyen szempillaspirált használsz?
Essence multi action false lashes szempillaspirál, nem drága ellenben nekem nagyon-nagyon bejött, kb. 4 hónapot húz ki komolyabb csomósodás nélkül, nekem tökéletes.


Sephora or MAC? Sephora vagy MAC? [magyar átíratban: Müller/Douglas vagy MAC?]
Bármi csak MAC ne legyen, eddig két MAC üzletből kettőben annyira irritálóan viselkedtek az eladók, hogy a hideg kiráz a gondolattól ha be kéne mennem. Igen zavar annyira, hogy ne vásároljak ott. (oké, az ára is hozzátesz)

Van MAC pro-kártyád?
Nincs.



Milyen sminkeszközöket használsz sminkeléshez?
A kezemet és az ecseteimet.



Használsz szemhéjfesték-alapozót?
Igen, imádom az elf 1,5£-os alapozóját!



És az arcodra?
Avon primerem van, valamennyit javít a tág pórus helyzetemen, de még keresem az igazit :P


Melyik a kedvenc szemhéjfestéked [szín vagy árnyalat]?
Nincs,de tényleg nincs! 



Szemceruzát vagy inkább folyékony tust használsz?
Tus! Határozottan tus párti vagyok.



Milyen gyakran bököd meg a szemed szemceruzával?
Elég gyakran, nagyon remegős a kezem.



Mit gondolsz a 'pigmentekről'?
Szeretem őket, nagyon fel tud dobni egy átlagos sminket is és sokféleképp használhatóak. Elférne még itt jó sok.. :D



Használsz 'ásványi' sminket?
Nem, ha jól emlékszem egy sincs..



Melyik a kedvenc rúzsod? 
Az új Alverde rúzsom!


Szájfény?
Szintén nincs kedvenc, de gyakran használom. Nagyon nem szeretem a ragacsos szájfényeket.


Melyik a kedvenc pirosítód? 
Cosmopolitan..sajnos az árnyalatot már lenyűttem róla


Valaha vettél valamilyen smink terméket az e-bay-en? vaterán/teszveszen
Műszempillát! Mást még nem



Szereted a drogériás sminkeket?
Szeretem, bár ezekkel az a gondom, hogy kifejezetten kevés éri meg az árát (itthon)..és a külföldi, iszonyatosan olcsó de nagyon jó sminktermékek többsége itthon nem kapható. :( 



Ezt a kérdést nehéz lefordítani, konkrétan az a kérdés, hogy jársz-e smink outletekbe, vagy olyan helyekre, ahol olcsón [olcsóbban] lehet sminkeket venni. Nos?
Jaj de jó lenne ha létezne itthon smink outlet..biztos mennék! De nem járok/tudok ilyen helyekről, inkább neten rendelek.



Valaha tanultál sminkelni?
Nem,de szeretnék! Addig marad youtube és a gyakorlás. De ha hirtelen az ölembe pottyan majdnem 300 ropi akkor biztosan mennék egy értelmes tanfolyamra.



Ügyetlenül sminkelsz?
Kifejezetten. Ha nem egy unásig megszokott sminkről van szó akkor többnyire teljesen máshogy sikerül mint ahogyan elképzelem és ezt nagyon nem szeretem. 


Nevezz meg egy sminkbűnt, amit gyűlölsz! 
A röfirózsaszín alapozó..jaj nemis! A rikító rózsaszín rúzs a nagyikon. Brutális.



Inkább a élénkébb színeket kedveled vagy inkább a semlegeseket?
Inkább semleges, szeretem az élénk színeket is, de hangulat kell hozzá.



Melyik hírességnek van mindig jó sminkje?
Nem sűrűn figyelem hírességek sminkjét. Talán Scarlet Johansson..természetes, nem túl erőltetett sminkek.


Ha el kéne menned otthonról úgy, hogy csak egy smink terméket használhatsz mi lenne az?
Szempillaspirál.


Eltudnál menni otthonról úgy, hogy semmi smink sincs rajtad?
Persze, más kérdés, hogy nem szeretek.



Szerinted jól nézel ki smink nélkül?
Nem, a bőrőm csúnya és nagyon nem szeretem.


Szerinted melyik a legjobb smink márka?
Nagy gondban vagyok ezekkel a legjobb dolgokkal..nem nagyon választok ilyeneket, tényleg nem tudom.


Mit gondolsz a sminkről?
Sok szempontból megkönnyíti az életem és gondolom másokét is..önbizalmat ad, elrejti azokat a hibáinkat amik szemmel láthatóak. Kifejezetten szeretek kísérletezni és tisztában vagyok vele, hogy rengeteget kell még tanulnom, de már most olyan jó érzés visszanézni a régebbi sminkeket és látni a fejlődést! Tehát nagyon szeretem a tömérdek lehetőséget a sminkek terén még ha nem is tartom magam annyira kreatívnak.

Nos, mindenki, akinek tetszik/tetszett és nem szeretné, hogy ez a tag meghaljon és szeretné, hogy elterjedjen a magyar blogok közt is, akkor válaszolja meg a kérdéseket. ^_^

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr8111811921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Meli 2011.02.07. 14:51:58

Hm, hát igen, elég bosszantó, hogy odakint pár dollárért észveszejtően olcsó dolgokat lehet kapni: wet'n'wild pl... Meg azok a videókban milliószor emlegetett "CCO"-k, ahol leértékelten vásárolgatnak... :)
(Ez már csak kíváncsiság, de mit csináltak a MAC-nél az eladók? Én veszprémi vagyok, úgyhogy elég kicsi az esélye, hogy valaha is a közelükbe jutok ;) )

evil-she-devil 2011.02.07. 15:35:35

lekezelően viselkedtek,nagyon zavaróan..de eddig akárhányszor tévedtem be az üzletbe.. pont mint amit külföldi oldalakon is írnak, mintha félistenek lennének és zavarja őket, hogy hozzá kell szólni pár halandóhoz :\

Janka 2011.02.07. 21:25:58

végre valaki, aki szintén nincs odáig a MAC-es bánásmódtól... igaz, én csak egyszer voltam bent, egyébként mindig csak elmentem mellette, mert nem engedhetem meg magamnak a legolcsóbb cuccukat se, de ez az egy látogatás is úgy elvette a kedvem, hogy ha futná rá, akkor se biztos, hogy vennék ott bármit is. merészeltem megfogni néhány becsomagolt ecsetet (megfogni, nem nyomkodni és nyúzni), erre a Lakatos Márk stílusát egy az egyben koppintó faszi odajött hozzám, és közölte, hogy mielőtt elhajlítgatnám az összes ecsetet (!), mindegyik ki van téve alul. hát eelnézést, hogy nem veszek meg semmit csak azért, mert neve van, vagy mert a teszternek szánt terméke éppen jó. azt hittem, ennyire lerí rólam, hogy vidéki vagyok, és esetleg azért néznek le ennyire, de akkor ezek szerint nem csak velem voltak ilyen kedvesek...

Wicky 2011.02.08. 15:27:26

még nem jártam mac-be... nekem az nemn szimpi ezzel kapcsolatban, hogy mindenük eszméletlen drága... biztos jó minőségűek meg minden, de szerintem drága.

Meli 2011.02.08. 22:47:38

Janka: AZTA, ez nagyon durva :-O!!! Úgy látszik nem csak a "vidékieknek" jár ez a megtiszteltetés. :S

babicsek 2011.02.09. 22:39:47

A MAC-el kapcsolatban nekem vegyes élményeim vannak, az Arénában lévő üzletben eddig még soha nem volt gond, a Váci utcai és az Allees üzletben elég bunkók voltak. Viszont ahogy észrevettem a sminkesek rendszeresen cserélődnek a helyszíneken, ugyanazzal a leányzóval már találkoztam két különböző üzletben is, tehát ez nem annyira hely, mint inkább emberfüggő.
Amúgy messziről látszik a sminkeseknél, h ki az, aki nagyon sokra tartja magát, és ki az, aki normális. Én csak is utóbbiakkal állok szóba:D

Janka 2011.02.09. 22:43:42

hát, valószínűleg tényleg cserélődnek, én legalábbis az Arénában találkoztam ezzel a kedves emberrel :D
süti beállítások módosítása