cs ecsetek

2011. március 02. - BeautyCat

Annyira nagyon megörültem ennek az ecsetkészletnek amikor megláttam. Korábban akartam már rendelni coastal scents ecseteket Makeup plázától de akkor épp el volt fogyva minden amit rendeltem volna. Ez egy 10-es kit, meglepően olcsó és meglepő minőséggel. Egy mosáson és egy sebbenzines fertőtlenítésen vannak túl de eddig egyikből sem esett ki egy szál sem!





Tehát aki nem akar külföldről Sigma ecseteket rendelni azoknak remek alternatíva lehet a coastal ecsetek rendelése, árban is talán kicsit olcsóbb, minőségi kifogást pedig eddig nem tudok elmondani egyik ecsetükről sem.

A későbiekben amikor már rendesen leteszteltem őket és tudok róluk rendes véleményt mondani lesz még egy részletesebb teszt is!

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr8911811883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tüncycyca 2011.03.02. 07:45:00

huh ecsetekből nekem nagyon sok van:)

Süviandi 2011.03.02. 08:53:17

Ezek melyik ecsetek? Lehet én vagyok béna de ezt a készletet nem találtam meg a makeup plaza oldalán. Be tudnád tenni a linket?
Másik kérdés, hogy mennyibe került?

Ms.Xixin 2011.03.02. 09:31:14

ezt a szettet egyben én sem találom meg:S

evil-she-devil 2011.03.02. 09:41:20

ez egy valentin napi set volt a think pink palettával egyben amit a barátom rendelt, már nem él ez az akció :( árat is pont ezért nem tudok róla mondani, de megpróbálom estére összeszedni, hogy egy melyik 10 ecset!

Fanni 2011.03.02. 15:32:25

Nekem vannak cs ecseteim, egy-két szál hullott belőlük az első mosásnál, de azóta semmi. Biztos fogok még rendelni, nekem nagyon bejöttek:)az egyetlen negatívum, h a mup-nál feljebb ment az áruk...
süti beállítások módosítása