Sleek szájfény és rúzs teszt

2011. június 18. - BeautyCat

Jó dolgokat olvastam erről a szájfényről ezért úgy döntöttem, hogy ebből is kerül a kosaramba. Akartam venni egy gyönyörű piros színű szájfényt és máig is örülök, hogy ezt választottam. 


Az állaga nem túl folyós-nem túl ragadós, az illata kicsit a cukorkára emlékeztet, csak az első pár másodpercben lehet érezni utána elillan. Érzésre azt mondanám, hogy egy átlag szájfénynél tovább bírja a számon. A kezemre húzott tesztcsík lemosásánál arra is rájöttem, hogy fog..nem is kicsit. Reggeltől koradélutánig nem igazítottam újra és még mindig ilyen színű volt a szám, természetesen matt, a fény lekopott róla addigra. Kb. az eredeti színe a számon ilyen mint a bal oldali tesztcsík..vagy talán egy kicsit pirosasabb.


Ami nagyon tetszik benne, hogy szinte lakk hatású, rendkívül fényes. Ezen a képen a mikrocsillámok is látszanak benne, ha jól megfigyelitek: (elnézést a képek minősége miatt, ezeket ma csináltam és úgy döntött a fényképezőm, hogy nem fókuszál..)
Sleek high shine lipgloss - kinky

ezen látszik a fénye
A másik választottam egy babarózsaszín rúzs volt. Az egyik kedvenc külföldi bloggerem oldalán találtam rá ezekre a rúzs tesztekre és a karján nagyon megtetszett ez a rózsaszín árnyalat. Gondoltam letesztelem, hogy mennyire állnak jól az ilyen színű rúzsok..de erre nem számítottam. Ebben a rúzsban aztán tényleg van festékanyag rendesen, egy húzással az amúgy elég pirosas színű szám cukorkaszínűvé változtatta. Elég extrémül nézek ki vele, szerintem az ujjal lágyan falhordást választom. Ezek után biztos vagyok benne, hogy ebből a rúzsból jönni fog még haza, mivel egyáltalán nem szárít, sőt E vitamin is van benne..emellett sokáig bírja és elképesztően pigmentált.
Sleek true colour lipstick - babydoll
A szokásos MUP rendeléssel jöttek, a szájfény 1300 a rúzs 1200 forintért. (a szájfény most akciós, 990 forintért lehet kapni)

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr7211811767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Griberli 2011.06.19. 11:21:33

Ahhh, durván jól néznek ki. Nekem a szájfény különösen tetszik, a rúzs viszont nekem tuti nem állna jól. Másik színben mindenképpen szeretnék beszerezni. Nem kisebb a méretük egy drogériás rúzsnál?

Emese 2011.06.19. 12:07:37

A szájfény tényleg szuperül csillog, a színe meg egyszerűen csodás. És nem is drága. Épp most keresek egy jó kis szájfényt, valami szép különlegesen csillogót akarok, ami jó az esti bulikra.

evil-she-devil 2011.06.19. 13:41:00

@Griberli: a rúzstartó tok alacsonyabb mint egy átlag , viszont szélesebb, megnéztem és egy essence rúzs 4grammos(0,1oz) ez 3,5g(0,12oz)..én se erre a baromi erős színre számítottam, néger fejem lesz tőle! :D a coral reef, papaya punch és a stiletto amiken gondolkozok..

@Emese: próbáltam a fényét rendesen lefényképezni, de elképesztő, hogy tényleg olyan mint egy lakkréteg a számon.. :)

Bikira 2011.06.19. 15:53:44

Nagyon durva mennyire csillog az a széjfény, nagyon szép! És hogy az a rúzs mennyire befedi a szádat...Nem semmi.:)

psxgirl 2013.06.23. 17:21:13

Nagyon szép színek! Honnan tudnám berendelni őket?:) Köszi

evil-she-devil 2013.06.23. 17:23:57

http://www.makeuplaza.com/hu/ oldalon van webshop, nagyon rendesek, többször rendeltem már innen.
süti beállítások módosítása