2011. június 27. - BeautyCat
Tudom-tudom, már baromira elegetek van a Sleek tesztekből, lassan ki is fogyok belőlük és mivel szinte mindenből bevásároltam ami még tetszett, innentől már sminkekben látjátok majd őket vissza. :) A legutóbbi rendelésem igazi fellángolás volt, mivel ezelőtt elkapkodták előlem a Sleek Pan Tao pirosítóját amivel már régóta szemeztem. Szerencsére hoztak még belőle hozzánk, így végül tudtam belőle rendelni. 




Rengeteg tesztet láttam már ezzel a színezett ajakápolóval, (szinte) mindenki szereti, mert ápol és mégis van színe és úgy összességében kellemes viselet. A csomagolása nagyon tetszik, kellemes tapintású, jól záródik. Állagra olyan zselés-krémes, könnyen felvihető és kb. addig tart mint ameddig egy ajakápoló tartani szokott. Utána sem éreztem, hogy kiszáradt volna a szám, szerintem a 'feladatát' teljességgel ellátja. Az illata engem a régi sütibaba illatára emlékeztet! :) Minden van benne..A,C, E-vitamin és SPF15 is.
Sleek Pout Polish - Electro Peach (1500 ft)

Sleek - Pan Tao pirosító (1300ft)

A pirosító az eddigi Sleek pirosítókhoz hasonlóan erősen pigmentált. Nagyon megtetszett a színe, már korábban néztem pár külföldi blogger oldalán is. Tetszik, hogy természetesnek hat, és jól is áll az elég kevés napot látott bőrömön! :D Külön jó, hogy minta van a csomagolás tetején így nem keverem össze a többi Sleek pirosítóval.

Felül:Sleek  Pout Polish - Electro Peach
Alul: Sleek - Pan Tao erősen, mellette eldolgozva 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr6911811759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rami 2011.06.27. 09:20:29

nagyon tetszik a pirosító is, és az ajakápoló is:)

Dσmιηιкα 2011.06.27. 15:31:17

Gyönyörű színe van annak a pirosítónak! Nagyon tetszik!

Sminkorult 2011.07.02. 00:35:42

Nincs elegem a Sleek-ből ;-) Ami jó, az jó, szóval jöhetnek ...

Rita 2011.07.24. 13:40:39

Szerinted a pan tao barna bőrön is szép?? Vagy arra inkább az aruba való? Jájj kell minden sleek limitalt szín :D
süti beállítások módosítása