Alverde Liquid Rouge & Lips

2011. november 13. - BeautyCat
Még szeptember közepén szereztem be ezt az alverde folyékony pirosítót, elég sok jó dolgot olvastam róla már korábban is. Az elmúlt időszak sietős reggelein szinte minden nap ezt használtam, nagyon tetszik. Könnyű kezelni, gyors és lehengerlően szép, természetes hatása van.




Hallgattam a korábban olvasott cikkekre ezért csak az egyik színváltozatot szereztem be, rengetegen írták, hogy a rózsaszín (Happy Pink) árnyalat elég bénán pigmentált, ezért maradtam a piros (Cherry Fun) mellett. Egyáltalán nem bántam meg, baromi természetes hatású pirosító, pont úgy nézek ki vele mintha picit kipirult volna az arcom. Könnyen eldolgozható, általában a Sigma F82 lekerekített végű kabuki ecsetével dolgozom el. Mint minden folyékony állagú pirosítónál, itt is érdemes figyelni az alapos eldolgozásra, elég hülyén néz ki az ember foltos pirosítóval..


Nem csak pirosítóként, hanem tartós szájszínezésre is használható, erre a célra nekem nem igazán jött be. Szárította a szám, nem fogta meg egyenletesen a szín és kicsit ragadós utánérzetet hagyott (az íze se valami jó).


Pirosítónak kifejezetten ajánlom, de inkább fehérebb bőrű lányok részére, nem hiszem, hogy sötétebb bőrön elég pigmentált lenne. Lip Stain-ként pedig szerintem egyáltalán ne használjátok, vannak ennél sokkal jobb dolgok erre a célra.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr7211811691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Monika 2011.11.13. 10:55:57

Szia!

Mennyibe került? Köszi :)

Boci 2011.11.13. 12:52:06

Jó hogy erről posztoltál! :) Már majdnem vettem egy pinket, de így nem fogok. :)

E73 bioarcapolas blog 2011.11.13. 17:23:50

Éppen múlt héten néztem a Dm-ben őket, és semmit nem érnek, a pirosító egy leheletnyi érintéstől eltűnt a kézfejemről.

evil-she-devil 2011.11.13. 17:37:15

a piros száradás után (10-20 mp) tökéletesen megmarad, a rózsaszín viszont egyáltalán nem látszik.

@Monika: 999 forint volt, ha jól emlékszem!
süti beállítások módosítása