Sleek Pout Polish

2011. november 27. - BeautyCat
Már az első Pout Polish után elhatároztam, hogy nem állok meg egynél, annyira megszerettem ezt a kis színezett ajakápolót. Minden van benne amit egy ajakápolótól elvárhatunk, SPF 15, A, C és E vitaminokat is tartalmaz. Kellően pigmentáltak, nem ugyanazt a színt adják vissza mint amit a tégelyben látunk (hála égnek) hanem egy sokkal hordhatóbb verzióját.





Nagyon jó illata és íze van, kellően hidratál. Jó dolog, mert így mindig eszembe jut a nap folyamán újrakenni. A csomagolása nagyon jó, kellemes az érzete és egyáltalán nem bánom, hogy tégelyes, ha akarom úgyis tudok időt szakítani kézmosás/fertőtlenítésre, hogy bekenjem vele a számat, vagy viszek magammal ecsetet hozzá.


10 gramm termék van benne, ez elég sokáig elég, főleg, hogy egy kevés is elég színt és hidratálást ad. Eddig szinte mindenhol csak jót olvastam erről a termékről és én sem tudok felhozni semmi negatívat, ez egyszerűen baromi jó, és kész!


A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr2311811685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Melcsicicmic 2011.11.29. 12:06:26

Nagyon sokat gondolkozta a Bare Minimum és e között a Csoki között, de végül sok tesztet megnéztem és a csoki mellett döntöttem én is. Az én számon ez sokkal mutatósabb, natúrabb olyan Angelina Jolie-sabb :-) A Bare Minimum annyira minimum, hogy elveszik a számon és túl világos, de az is szép, de nem ennyire, mint a csoki. Igaz, hogy a csoki a tégelyben tömény barnának látszik, de felkenve valóban szuper szín - nekem.
süti beállítások módosítása