L'Oreal Mythic Oil teszt

2013. július 02. - BeautyCat
Beköszöntött a nyári hőség, a tűz a nap, a hajam pillanatok alatt elkezdett veszteni a fényéből és a hajvégek mintha szárazabbá váltak volna. Változtatnom kellett az eddigi hajápolási rutinomon, beiktatnom egy kis plusz ápolást. Már régen kinéztem magamnak, sokan írtak is róla, 4 csillagot kapott krémmánián, így nem volt kérdéses, hogy a L'Oreal Mythic olaja mellett döntök. 




Az olajat száraz hajon szoktam használni (de nedves hajra is használható), 3-4 pumpálás elég is a lapockáig érő hajamra. Amit ígér a termék: minden hajtípusra jó, táplálja és selymessé teszi a hajat, anti-frizz hatás, nem nehezíti el a hajat. Az összes olajos terméknél a kritikus pont számomra, ha ragacsos érzetet hagy maga után..ezt egyszerűen képtelen vagyok elviselni. Jelentem, nincs ragacsos érzet és tényleg olyan selymes letta  ahajam, hogy élvezet hozzáérni. Az illata kellemes és anti-frizz hatása is van, nem száll és nem szöszösödik a hajam használat után. Tökéletesen meg vagyok vele elégedve mivel a hajam puha és fényes lett tőle. Legolcsóbban az iParfüméria webshopjában szerezhető be, 3090 forintba kerül. 125 ml-es a termék és mivel kevés elég belőle így nagyon sokáig elég, megéri az árát.


A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr6011811509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Réka 2013.07.02. 07:10:11

nekem is a szöszösödés a problémám, de úgy látom, van rá megoldás :)
süti beállítások módosítása