Szeptemberi szépségboxom

2013. október 15. - BeautyCat



Eljutottam addig, hogy mindent sikerült kipróbálnom a szeptemberi szépségboxomból. Korábban is figyelgettem a beauty boxokat, de őszintén bevallom, hogy most először éreztem arra a késztetést, hogy rendeljek. Az utóbbi időben figyelgettem a dobozok tartalmát és egyre inkább kezdtem úgy érezni, hogy kimaradok egy jó dologból. Így született meg az elhatározás, hogy rendelni fogok. Ezek a termékek lapultak a szeptemberi dobozkámban:


Már kenegetem egy ideje ezt a krémet, 4 hetes kúrát ajánlanak napi kétszeri használattal, amit igyekszek betartani. Elég szkeptikus vagyok a narancsbőr elleni krémekkel szemben, meglátjuk, hogy mire jut egy hónap aktív használat után. Maga a krém könnyű és gyorsan beszívódik, körkörösen kell a bőrbe masszírozni. 3 külön értékes összetevőt is tartalmaz: Eszcin (segít eltávolítani a felhalmozott méreganyagokat), Koffein (támadja a lipideket a zsírsejtek következetes csökkentésével), Tigrisfű (bőrregeneráló hatású, stria, visszér és narancsbőr tüneteinek csökkentésére rendkívül hatékony).





Emlékeim szerint eddig még sosem hallottam semmi rosszat AHAVA termékekről, így kíváncsian vágtam bele a tesztelésbe. Krém-gél állagú és pillanatok alatt beszívódik a bőrbe. Az illata nagyon megfogott, mandarin és cédrus illata van, egyáltalán nem mű illat, tökéletes. Holt-tengeri ásványai, Aloe Vera-, és kamilla kivonata, valamint E-vitamin és B5 provitamin tartalma véd a szabadgyökök káros hatásától, hosszantartóan hidratálja és selymesen puhává varázsolja a bőrt. Kis mennyiség is elég belőle így a 40 ml-es termék is elég hosszan tart ki.




Az idegeimet borzolja ez a krém. Amint elolvastam, hogy csiganyálka meghökkentem egy kicsit. Oké, sok kozmetikumban van olyan anyag amiről jobb, hogy nem tudok, nade csiganyálka kivonat..semmiképp se gondoljatok nyálkás csigákra a krém felkenése közben mint ahogy én szoktam. :D A viccet félretéve a bőröm problémás, vízhiányos és felfedezni vélek halvány szarkalábakat. Ideje a komolyabb szemkörnyékápoló krémek felé nyitni, így nagyon örültem ennek a krémnek. Tehát ez egy csiganyálka kivonat koncentrátumból készült bőrépítő krém, ami feltölti a szem körüli ráncokat, kisimítja a szarkalábakat. Az allantoinban, kollagénben, elasztinban, glikol gyümölcssavban és vitaminokban rendkívül gazdag csiganyálka kivonat feszesebbé és simábbá teszi a bőrt, táplál, hidratál és regenerál. Ha már csiganyálka kivonatot kenek magamra nagyon remélem, hogy be is fogja váltani az ígéretét!




Pont az új TBS Honeymania kiadásnál gondolkodtam el a szappan fölött állva, hogy egyáltalán nem is használok szappant. Így adta magát, hogy a csomagban található  Zelka Körömvirágos kecsketejes szappant ki fogom próbálni. Kellő mennyiségű vízzel krémes és lágy tapintású, sok habot képző szappan, mely  napraforgó-, olíva-, és pálmafaolajból készül, nagyon nagy mennyiségű A- és E-vitamint tartalmaz. Az olivaolajban található rengeteg antioxidáns és gyulladáscsökkentő komponens kiválóan alkalmassá teszi a gyulladt, fáradt bőr tisztítására. A szappan fő hatóanyaga a körömvirágolaj, mely nyugtatja a bőrt, és hámosító, valamint gyulladáscsökkentő hatású. Shea vaj tartalma segítheti a száraz, ekcémás, pikkelysömörtől szenvedő bőr extra ápolását. A szappan felfrissíti a vérkeringést is, ezért enyhén felmelegítheti a bőrt.



A Vibrant Curve Effect szájfény szintén telitalálat volt, az Artistic fantázianevű árnyalat boldog tulajdonosa lettem. Többször is nézegettem korábban a teszterét de mindig lebeszéltem magam róla mivel így is van még mit elhasználnom. Az applikátor feje egy picit nagyobb a megszokottnál, így még könnyebb felvinni a szájfényt az ajkakra. Kellően pigmentált, a benne található mikrocsillámok nem feltűnőek de szép extra ragyogást adnak a szájfénynek. Az egyetlen negatívum amit fel tudok hozni a termékkel szemben az a dinnye illat. Nem szeretem a dinnyét, de szerencsére kb. egy perc alatt elillan így nem zavaró a használata.




A szeptemberi doboz mellé ajándékként járt ez a bőrradír. Eddig sajnos ez a Ziaja termék még a látókörömbe sem került, pedig az első használattól kezdve rajongok érte. Az illata isteni, igazi savanykás narancs illat, illatterápiának sem utolsó. Sűrű, zselés állagú és apró szemcsékkel teli, így kíméletes de nagyon hatásos bőrradír. Egyáltalán nem szárít és nagyon kellemes pihe puha bőrt hagy maga után. Heti 2-3 alkalommal használom és biztosan újra fogom vásárolni, belopta magát a szívembe.





Emellett több termékminta is került a dobozba:

  • Katy Perry - Killer Queen parfümminta
  • Garnier Fructis Pure Shine samponminta
  • L'Oréal Elséve Arginine Resist hajerősítő samponminta
  • Garnier Moisture Match hidratáló arckrém normál és száraz bőrre
  • Clinians Elax arc-, nyak- és dekoltázskrém érett bőrre
  • Gerovital Plant ceramidos arckrém
  • L'Oréal Lumi Magique alapozóminta - Nr4 Pure Beige
  • Ziaja kakaóvajas tápláló krém száraz és normál bőrre
Utólag is nagyon örülök, hogy megrendeltem a csomagot mivel jó minőségű és jól használható termékek voltak benne. Kíváncsiságból kiszámoltam, hogy mennyibe kerülnének a termékek egyenként megvásárolva és teljesen ledöbbentem. Kicsit több mint 16 000 forint lenne beszerezni ezeket a termékeket teljes áron (a korábbi dobozokban levő termékeket és teljes árát ITT meg is lehet nézni), a szépségboxom pedig 4 999 forint. Határozottan megéri az árát és külön jó az a kis izgalom amivel várod, hogy mi lehet benne.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr6211811461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zizitim 2013.10.15. 22:55:17

nekem óriás bajom ez a lutri. lehet, hogy izgi, de nem szívesen csalódnék. legjobb példa erre a Douglas box, aminél a tavaszit imádtam és rohantam megvenni, az most őszi viszont teljesen hidegen hagyott. sőt az eddig látott összes lutribox esetében azt éreztem eddig, amikor kiderült a tartalma, hogy nem maradtam le semmiről :)
de azért annak örülök, hogy te örülsz azoknak, amik benne voltak! jó kenegetést! :)
süti beállítások módosítása