GHD - good hair day, every day

2014. április 11. - BeautyCat
Pár hete szerencsém volt részt venni egy GHD nyílt napon és ezt fejteném ki egy kicsit bővebben ebben a cikkben. Valószínűleg már feltűnt Nektek is, hogy elég kevésszer írok külön posztot blogeseményekről, hiszen megteszi ezt más is, illetve a pillanatnyi pezsgésen kívül nem marad bennem napok után a késztetés, hogy én is leírjam a véleményemet. Nos, erről a találkozóról hetekkel később is írni akartam.



Itthon viszonylag kevesen ismerik a GHD márkát, külföldön rendesen kultusza van és imádják. Sztárfodrászok és hírességet teszik le a voksukat mellette és beauty bloggerek nagy részénél is találkoztam már GHD-ről szóló bejegyzéssel. Személy szerint minden alkalommal amikor láttam a GHD stylerekről egy tesztet vagy videót egy pillanatra összerezzentem az árnál, kb. ennyit tudtam a márkáról az érkezésem pillanatáig. A Great Lenghts Szalonban volt a találkozó és jellemzően én értem oda utoljára (innen is bocsi érte!), mégis mindenki elképesztően kedves és közvetlen volt. Baráti hangnemben beszélgettünk a termékekről, mindenféle kötelező marketing szövegek nélkül és amitől ez a találkozó különleges volt; biztattak, hogy próbáljam ki ott helyben a hajformázót, mindent megmutatnak, sőt Estilla volt annyira tündéri, hogy pillanatok alatt göndör fürtöket varázsolt a hajamba egy GHD eclipse hajformázóval. Már a beszélgetés alatt kezdtem érezni, hogy mi is az a GHD életérzés, de ezután megértettem. Nem hiába hívják a GHD-t a hajformázás Rolls Royce-ának.. a hajam extra fényes volt és elképesztően puha. Eddig bármit csináltam hajegyenesítés/göndörítés után a hajam tapintása sprőd volt, most pedig puhább volt mint alapjáraton. A göndör fürtök még harmadnap is megmaradtak, ami egyáltalán nem jellemző, azóta is csak ámulok és bámulok. Sajnos csak instagrammal örökítettem meg, de beszúrom. Látjátok mennyire fényes a hajam? Na nem ilyen szokott lenni..



Tényleg elképesztő amit ezzel a hajformázóval el lehet érni. Annyira jó, hogy élőben mutatták be, ahogy egy göndör afro hajból egy húzásra gyönyörű fényes sima hajat varázsol. Mutasson nekem bárki még egy ilyen hajvasalót, ami ezt a haj károsítása nélkül éri el. Komolyan mondom, a rendszeres hajegyenesítők és göndörítők körében kötelezővé tenném ezt a kis csodát, jóval kevesebb tönkretett hajat lehetne látni. Természetesen én is úgy vasaltam a hajam, hogy a hőfokszabályzót a maximumra csavartam (220 fok), bíztam a hővédőben és akár 2-3x is átmentem egy-egy tincsen, hogy tuti egyenes maradjon. Emlékeztek még a szöszi kislányra aki göndörítés közben leégette a haját? Simán járhattam volna így.. nem ennek a hatására, de próbálkoztam a hajvasalómmal göndöríteni, egy halom youtube videót végignéztem és a sokadik próbálkozásra amikor összejött, olyan éleket vasaltam a hajamba, hogy egyszerűen vállalhatatlanul hülyén nézett ki az egész, egyenesíthettem ki és kezdődött újra..



És mégis mitől maradt meg ennyire a fejemben a GHD eclipse? Egy halom apróságnak tűnő újítástól, amik nagyon hatékonnyá és elképesztően egyszerűvé teszik a használatát.

  • A különleges szigetelésének köszönhetően még 45 perc használat után sem égeted meg a kezed vele, a külső borítás nem melegszik fel, így könnyedén megfoghatod a végét is.
  • Baromi gyorsan felmelegszik és amint eléri a 185 fokot egy kis polifónikus dallammal jelzi ezt.
  • Nincs rajta hőfokszabályzó, erre nincs is szükség mivel a 185 fok az ideális hőmérséklet a hajformázáshoz, nem károsítja a hajat, viszont hatékony. 6 darab hőérzékelő van beépítve a lapok alá, így biztosítja az egyenletes és folyamatos hőeloszlást.
  • A legkeményebb textúrájú hajat is képes 20 mp alatt meglágyítani (az afro hajas példa)
  • A személyes kedvencem: A lapok élei le vannak kerekítve, így göndörítésnél nem fogsz vele éleket sütni a hajadba. Emellett a lapok 1-2 millimétert benyomódnak használat közben, így tökéletesen "rásimulnak" a hajra (göndörítésnél az oldalirányú billenés is valami zseniális megoldás)

Összegezve: a látogatásom előtt az egyetlen ami nyomot hagyott bennem az ára volt, viszont kipróbálás után megértettem és át is érzem a GHD életérzést. Egyszerűen ez egy olyan termék ami megéri az árát, rengeteg munka és tapasztalat áll a márka mögött és szívesebben költök egy hajformázóra több pénzt amivel több (de silányabb minőségű) hajformázót válthatok ki, ráadásul a hajamat sem teszem tönkre. Igaza volt a nőnek a videóban, ha egyszer a kezedbe került egyszerűen függővé tesz, nem akarsz mással "dolgozni". Aki rendszeresen formázza a haját azt csak biztatni tudom, menjetek el a szalonba, nézzétek meg, próbáljátok ki és utána tudni/érezni fogjátok, hogy miről beszélek. :)

Minden információt és terméket megtaláltok a márka hivatalos weboldalán és a facebook oldalukon.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr8011811397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Névtelen 2014.04.11. 16:41:51

sajnos a sok egyenesítéstől rossz minőségű a hajam, biztosan meg fogom nézni. árat tudsz írni hozzá?

evil-she-devil 2014.04.11. 17:31:18

Melyik termék árára vagy kíváncsi? A bejegyzést az eclipse hajformázóról írtam, ez 73 500 forint, és van egy másik (gold V) ami 56 700 forintba kerül. Nézd meg az oldalukat, ott minden terméket és árat is megtalálsz! :)
süti beállítások módosítása