Makeup Revolution London és egy kis meglepetés

2014. május 12. - BeautyCat
Nemrég egy új márka vált elérhetővé a Pink Panda webshopnak hála. A Makeup Revolution London olcsó árakon kínál jó minőségű termékeket, jó sok dupe is található nálunk (pl .UD Naked paletta sorozat). Volt lehetőségem tesztelni pár terméket, így jobban megismertem a márkát. 



Először is a kedvencemmel kezdeném; a bronzosító (MUR Vivid Baked Bronzer - Rock on World). Óvatosan kell bánni vele, mert nagyon jól pigmentált, nem kell percekig satírozni a fejünket az ecsettel, hogy látszódjon is valami az arcunkon. Mikrocsillám van benne bőven, így problémásabb bőrrel nem feltétlenül a legjobb választás, de én még simán merem használni. Említettem már, hogy elképesztően pigmentált?

A mono szemhéjfestékük is korrekt. Egy matt bőrszínű árnyalatot kaptam, tökéletes lesz a füstös sminkek elsatírozásához, az ilyen színeknek nagy fogyasztója vagyok. Nem porol és a képen látható eredményhez 2-3x kellett belenyúlnom, szerintem ez egy ilyen színnél bőven jó teljesítmény. Közelről kicsit tempera szagú a festék, de mivel viszonylag ritkán szagolgatom a szemhéjam így ezt nem tartom akkora problémának.


A harmadik tesztalanyom a MUR Amazing matt rúzs volt Nude árnyalatban, amivel akadtak problémáim. A szín szép, a mattság oké, de nem valami erősen pigmentált és az állaga elég rossz. Ha nincs rendesen előkészítve a száj (leradírozva és ajakápoló frissen felkenve) akkor egyáltalán nem siklik a szájon, elsőre kicsit olyan érzésem volt, mintha az ajkaimhoz kéne dörzsölni némi szín kicsikarásának érdekében. Aláhidratálással ez megoldódik, de a tartósság rovására megy. Sajnos emellett a kupakja lötyög, nem mondanám táska biztosnak.

Egy meglepetéssel is készültünk Nektek! A lenti űrlap kitöltésével megnyerhetitek a Makeup Revolution London ragyogó szájfényét a Gave You All My Love árnyalatban. 


a Rafflecopter giveaway

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr1911811379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gelus 2014.05.13. 19:51:51

Rákattintok a facebookos (Log in w/Facebook) lehetőségre és nem csinál semmit. :( Felvillan egy ablakocska, de nyomban el is tűnik.

gelus 2014.05.13. 19:52:50

Ezt írja ki : We didn't get your email from Facebook!
Plz try again. (or log in w/ just your name & email below)
If this is an error, please let us know. Thanks!

djkaty 2014.05.14. 13:05:32

„Viszonylag ritkán szagolgatom a szemhéjamat” :-D Hát igen. :-D Ezeket a pirosítókat már nézegettem tőlük, ezek után bátran rendelek majd, köszi a tesztet :-)

evil-she-devil 2014.05.14. 21:57:04

@gelus: még most sem működik?
@djkaty: sokan panaszkodnak a tempera szagú festékekre, de engem eddig sosem zavart, gondoltam azért megemlítem :D

gelus 2014.05.14. 23:32:51

Köszönöm :) Végre sikerült megoldanom :)
süti beállítások módosítása