Kipróbáltam: Philips ProCare kúpos hajformázó

2014. június 21. - BeautyCat



Amint látjátok mostanában a hajápolás mellett a hajformázás is nagyon foglalkoztat, így most egy újabb készülék tesztjét, a Philips ProCare kúpos hajformázót mutatom be nektek. Nagyon fontosnak tartom (és szerintem ezt mindenkinek szem előtt kéne tartania), hogy a hajformázás során a hajat a legkevésbé roncsoljuk. Mindig használjunk hővédőt és ápoljuk ennek megfelelően a hajunkat. 



Így esett a választásom a Philips ProCare kúpos hajformázójára. A készülék 45 másodperc alatt felmelegszik, egy hangjelzéssel  mutatja, ha felmelegedett a kiválasztott hőfokra és használatra kész. A hajtípusjelzővel rendelkező, beépített LCD kijelzővel ki lehet választani a hajtípusnak megfelelő formázási időt, ezzel is védi a hajat a túlmelegedéstől. A készülékben mellékelt kézikönyvben könnyen kiválasztható, hogy a hajtípusodhoz melyik a megfelelő hőfok beállítás. A formázón van egy Curl Ready gomb, a kiválasztott hajtípustól függően három formázási idő közül lehet választani, a hajtincs feltekerése után egy sípoló hanggal jelzi ha készen van a formázás. Emellett egy különleges puha érintésű bevonattal vonták be a kúphengerrészét, így nem tudod vele megégetni a hajad és a kezed sem (így biztosan nem járunk úgy mint a szöszi kislány aki leégette a haját göndörítés közben). A készülék automatikusan kikapcsol 1 óra után, így a hajad és a kezed mellett még a házat sem fogod leégetni vele. :)



A használata rendkívül egyszerű, ebben a videóban megnézhetitek, hogy milyen gyorsan elkészíthetitek vele a frizurátokat:



Mondjuk én inkább nagyobb tincsekkel használom és így gyönyörű laza fürtöket lehet vele formázni, nagyon tartós és többszöri használat után sem vettem észre, hogy roncsolná a hajamat. A hajtípusomhoz kiválasztott kezelési hőfok és időtartam tökéletesen elég a hajam formázásához, kíméletes, mégis hatékony, napokig megmarad a hajamban. Mindent összevéve, nagyon-nagyon elégedett vagyok ezzel a hajformázóval, az ára 13-14 ezer forint között mozog, szerintem minden fillért megér. :)


A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr7211811351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anna689 2014.06.22. 12:09:04

Szia!
Engem érdekelne, hogy hajtípustól függően milyen hőmérsékleten és
mennyi ideig érdemes a tincseket a kúpvason tartani. Nekem egy
Remington kúpvasam van, de ott nincs ajánlás arra, h hány mp-ig
formázzuk. Én 160-180°C-on szoktam használni, meg tudod nézni az ehhez
tartozó időket? Előre is köszönöm!

Eszti 2014.06.22. 12:16:49

Szia Anna!

Megnéztem Neked :)

Hajtípus-> ajánlott hőfok-> ajánlott időtartam
finom-> 160°C és az alatt-> 5 vagy 8 másodperc
normál-> 170-180°C -> 8 vagy 10 másodperc
vastag szálú-> 190-200°C -> 8 vagy 10 másodperc

Az ajánlástól függetlenül még vastagszálú haj mellé sem ajánlanám hogy 190fok, vagy fölé menjen valaki, az már brutális a hajnak.

anna689 2014.06.22. 12:38:00

Köszi!
A te tapasztalatod szerint elegendő volt a hajtípusodnak megfelelő hőfok + időtartam? Mennyi ideig maradtak meg a hullámok?
Még megkérdezhetem, hogy milyen hővédőt használsz és mennyit használsz belőlük? Én legutóbb a hajformázás előtt Fructis egyik (elvileg 230°C-ig) hővédős hajolaját oszlattam el a hajamon, formázás előtt pedig minden tincset egyenként is befújtam a Balea Trend it up hővédőjével.

Eszti 2014.06.22. 13:01:19

Normál fokozaton használtam, 180°C - 8 másodperc beállítással (mivel úgyis eltelik 1-1 másodperc mire megnyomom a gombot illetve lehúzom a hajam a kúpvasról). Ez tökéletesen elég volt, amikor kis tincsekkel dolgoztam egészen a következő hajmosásig benne maradt, de többnyire nagyobb tincseket választok le és nagyobb laza hullámokat csinálok, de az is bírja 3 napig.
A ghd curl&hold spray-t használom ami hővédő és egyben segít megtartani a göndörséget a hajamban (és nem lesz ragacsos/kemény tőle a hajam). http://glsalon.hu/ghd/portfolio/gondor-tartas-spray/
süti beállítások módosítása