The Body Shop Honey Bronze bronzosító szárazolaj

2015. május 12. - BeautyCat
Itt a tavasz, egyre többet süt a nap és fehér bőrű sorstársaim velem együtt szép, napbarnított bőrről álmodoznak. Így akadt a kezem közé a Body Shop bronzosító szárazolaja, ami eddig valahogy teljesen elkerülte a figyelmem, pedig nem is egy új termékről van szó. Röviden jellemezve: maga az álom. Imádom az ilyesféle mikrocsillámos dolgokat és ezt a szárazolajat rendesen telepakolták vele. Szerencsére nem a kislányos csillámkrémről van szó, hanem ennek a felnőtt változatáról, ami szexi, megnyújtja a lábad és a bőröd is hibátlannak tűnik tőle. Eleinte nem gondoltam volna, hogy az én világos bőrömhöz is jó lesz, pedig nagyon is rendben van. Nyáron pedig kicsit napbarnított bőrön egyszerűen csodásan néz ki!

Szárazolaj révén rendkívül könnyen beszívódik, nem hagy maga után ragacsos-olajos utóérzetet, pillanatok alatt beszippantja a bőröm és nem marad más mint a finoman aranyló csillogás. Visszafogott de mégis jól látható, nem lesz foltos vagy narancssárga és ami a legjobb: úgy vettem észre, hogy a ruháim sem dörzsölik le a bőrömről, így nem lesz csillámfürdő tőle minden. A csőrös adagolóval könnyű bánni, nem fogjuk magunkra önteni az egészet. Arra érdemes figyelni hogy száradás előtt hajlamos fogni, így mindenképp öltözködés előtt ajánlott használni. Dekoltázs-váll-kar-láb ahol szoktam használni és teljesen meg vagyok elégedve az eredménnyel. Az illatát nagyon szeretem, akinek bejön a TBS moringa illata az biztosan imádni fogja. Az egyetlen amit sajnálok, hogy olyan erősen és sokáig érezhető, hogy parfümöt szinte esélyünk sincs használni mellé.



Úgy néz ki engem az egész Honey Bronze kollekcióval kilóra megvettek, korábban a szárazolajjal és a bronzerrel,  amit azóta is imádok és az új termékek közül a bronzos arcpirosítók (istenem, de jól néznek ki), a bronzosító lábpermet (vállalhatatlanul fehérek a lábaim) és a bronzosító arcgél is egyértelműen a vágyaim tárgyai kategóriába tartoznak. Már az újdonságok is elérhetőek, érdemes egy TBS bolt felé venni az irányt!

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr9611811215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nikolett Gyaraki 2015.05.12. 11:05:04

Hú, nagyon ígéretesnek tűnik, bár ahogy néztem, az ára nekem most egy kicsit sok. Egyébként mekkora kiszerelés?
Niki
http://www.niksbox.com/

Eszti www.makeuponabudget.hu 2015.05.13. 02:39:01

100 ml, de pont most néztem az oldalukon és nem találom :(
süti beállítások módosítása