ecsetek a H&M-ből

2010. október 09. - BeautyCat
Nagyon meglepett, hogy ilyen van. Meg, hogy észre se vettem, hogy van. Ilyenkor mindig belegondolok, hogy mennyi szuper dolog mellett megyek el ami éppen csak kiszúrja a szemem..tehát ennek most utánanéztem, árakat magyar forintban nem tudok megadni de azt tanácsolni tudom,hogy mindenképp tartsátok nyitva a szemeteket.


Kezdjük is azzal ami a leginkább megdobogtatta a szívem:
H&M powder brush
jól néz ki,mi? £2.99 (kb. 1000 Ft)

H&M brush
£1.99 (kb. 5-600 Ft)
erről az ecsetről azt lehetett hallani, hogy egy ELF ecset koppintása


H&M púder/pirosító ecset
£2.99 (kb. 1000 Ft)
rövid nyelű,utazáshoz tökéletes


Amit még így hirtelen kinéztem tőlük:
H&M műszempilla
£2.99 (kb 1000 Ft)

Összességében jó véleményeket lehet olvasni az ecsetekről. Ár/érték arányban szerintem is nagyon jónak tűnnek.


Most őszintén én vagyok ennyire vak, hogy ezeket eddig nem vettem észre vagy nektek sem tűnt fel?




A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr6111812127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reni 2010.10.09. 20:59:07

nővéremnek és nekem a középső, szemhéj ecsetből van és eléggé szeretjük. az én egyedüli bajom vele, hogy nekem nagy. egyébként az allee-ban 390 ft :) a másik kettő pedig 990ft. azokból is tervezem legalább a ferdét beszerezni

evil-she-devil 2010.10.10. 00:57:31

390 Ft-ért értelmes ecset? meg 990ért,,szinte hihetetlen,köszi a pontos árakat!

Rita 2010.10.10. 09:53:19

Tegnap láttam a handm-be az elsőt meg az utolsót, csak arany nyéllel 1090ft volt mindkettő, de így becsomagolva nem tűnt annyira pufinak mint szerettem volna..de legközelebb kibontom, ha jó úgyis megveszem. A középsőt viszont itt még sose láttam...pedig 400ért jöhetne, egybként a müllerbe van egy ilyen nagyon jó szemecset 320ért.

evil-she-devil 2010.10.10. 14:17:21

holnap szerintem elmegyek az alleeba megnézni,a napokban a müllerbe is aztán letesztelem ezeket, ha tényleg jók akkor kezdő ecsetnek vagy egy kis tárház bővítésnek szerintem nagyon megfelelnek!

evil-she-devil 2010.10.13. 00:07:50

Rita: milyen szemecset? voltam müllerben de ennyiért még applikátor sem volt, a többi ecset meg nem tűnt bíztatónak :S

Rita 2010.10.18. 20:53:02

Szia, csak most vettem észre, kéne vmi jelzés :D
Szóval nincs rajta semmi, felirat, műanyag fogós és akárhogyan kerestem, nem találtam képet róla a netten :/ de ott volt ahol a szempilla göndörítő, meg pufni meg ilyesmik (nem azon ahol a muanyag tartókba vannak a drágább ecsetek, hanem ilyen egyenként csomagolt zacskósak).

Én meg azt szerettem volna kérdezni, milyenek a handm-es ecsete? és a műszempilla? (ragasztója??)

evil-she-devil 2010.10.18. 23:23:01

a h&m-es ecsetek nagyon megérik a pénzüket,nemsoká post is lesz róla, még használgatom őket :) a műszempilláról hétvégén tudok majd nyilatkozni,még nem használtam. na majd rákeresek,én pont a műanyag tartóknál keresgéltem!:P

Rita 2010.10.19. 19:07:22

:D gondoltam :D azok ott elég gagyik :D Ú na már nagyon várom a posztot, mert ideje lenne elkezdenem műszempillázni :D
süti beállítások módosítása