haul 1/2 + FAIL

2010. november 29. - BeautyCat
Pár napja találtam egy bezárófélben levő Schleckert ahol minden le volt árazva, persze nem hagyhattam ki, hogy be ne menjek körülnézni. Vettem pár arcápolót, de arról külön postban fogok írni. Viszont hibáztam.. elfelejtettem, hogy a Miss Sporty fenn van az állatokon tesztelő listán. :( Jellemzően eddig nem vettem egy Miss Sporty terméket se erre pont most.

KLIKK!

UPDATE: nem is fail, a Miss Sporty már nem tesztel állatokon! http://www.miss-sporty.co.uk/



Miss sporty kétvégű folyékony szemhélybúder: 700 Your Secret (bal), 500 Dazzling (jobb)
Miss Sporty Fabolous Eyes jumbo szemceruza 050 peach punk, 040 baby love(ez sokkal halványabbmint a képen ,inkább bőrszínű)

A kétoldalú összeklikkelhető valamit csak az ára miatt vettem meg 300 ft körül volt együtt. Sajnos darabos a krém nem lehet szépen eloszlatni de legalább halvány is, nem vagyok oda érte. Viszont a jumbo szemcerkáknak kifejezetten örülök.. sosem szerettem fehér szemcerkával kihúzni a szemem..túl harsány és nem is tetszik. Valahol láttam, hogy más is így van ezzel és fehér helyett egy világosabb bőrszínt használ ehhez, a hatás ugyan az csak természetesebb. Na hát ezért vettem meg, de még ez sem jó mentség :/ Voltatok már úgy, hogy örültetek és lelkiismeretfurdalásotok volt mert megvettetek valamit? :D

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr5511812039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bettynova 2010.11.29. 12:09:02

Én még csak rá sem nézek a tesztelős márkákra...de ha ránézek, akkor a Manhattanért nagyon-nagyon fáj a szívem.
:-P

Viszont felfedeztem, hogy a s-hnek milyen jó cuccai tudnak lenni...

Lucacica 2010.11.29. 12:24:33

Nekem a rimmelért és a miss sportyért fáj a szívem :(
Egyébként hol van ez a schleker?

evil-she-devil 2010.11.29. 14:17:56

18.ker, Lőrinc centerben.. én sem vettem volna meg ha eszmbe jut, h tesztelős..memorizálnom kell őket! :D

Rita 2010.11.29. 18:25:46

ÁÁ a manhattanért nekem nagyon fáj a szívem (nagyonnagyon szerettem), de annyira, hogy lehet szabályszegés lesz :S

Coup de Foudre 2010.11.29. 20:34:31

Nyugi eleinte én is mellényúltam, de egy - két ilyen után, már figyel erre is az ember. Igen, egy pár márkáért nekem is fáj a szívem, de mikor ránézek a saját patkányaimra és belegondolok, hogy vannak emberek, akik képesek szörnyűségeket tenni védtelen állatokkal, elönt a düh, szóval meg se kísért a szabályszegés gondolata :) Párom illatban passzoló borotva és dezodorcsomagot kért, kibékült a Niveával is, de azért át kellett néznem a kínálatot, mert neki még a régi Nivea él, ami egysíkú illattal rendelkezett és nagy Old Spice fan volt, de szerencsére teljesen támogatja ezen törekvésemet. :))

Névtelen 2010.11.30. 18:10:05

én az essence fehér szemcerkáját imádom erre a célra, nem opaque fehér hanem csak kicsit világosabbá teszi a vizvonaladat :) nagyon friss tekinteted ad
Dani

Coup de Foudre 2010.11.30. 19:13:23

Nem tudja valaki, hogy az anyacég (Coty) állt le a teszteléssel, vagy csak a Miss Sporty? Nekem úgy tűnik, hogy a Coty maga még mindig tesztel.

evil-she-devil 2010.11.30. 19:38:24

Coty-nál nem találtam semmi utalást, hogy leálltak volna, írtam is egy mailt nekik. DE most azért örülök jól, hogy MS leállt és nem bénáztam el :D

Viktória 2011.01.31. 21:00:16

A probléma ezzel az, hogy ha a Coty tesztel akkor legfeljebb a végleges termék nincs tesztelve, de minden más igen. Teljesen mindegy, hogy mit írnak a honlapjukon, rengeteg oldal hazudik erről, a Miss Sporty is ugyanúgy tesztel, csak imidzs javításnak jól néz ki a honlapjukon és ami elkeserítő, hogy úgy néz ki nincs erre kiterjedt regula mert a cége azt írnak ki a honlapjaikra amit akarnak.

evil-she-devil 2011.01.31. 22:27:20

éppen ennek járok utána, lesz is róla egy cikk mivel a PETA oldalon sok cég fel van tüntetve úgy mint aki végez állatkísérleteket, közben vannak akik részletesen leírták, hogy sem végterméket sem összetevőket nem tesztelnek állatokon, köztük a miss sporty is.
süti beállítások módosítása