korábbi rendelések amik már itt vannak egy ideje.

2010. december 16. - BeautyCat
..de vizsgaidőszak miatt nem tudtam fényképezni és írni róluk. 4 napon keresztül most a 4 csomagot fogom nektek bemutatni amit rendeltem. Elsőként jöjjön a Sigma rendelésem, Black Friday alkalmával rendeltem így nem kellett postaköltséget fizetnem. Egy Complete Kit-et vettem amit eddig nem szívesen vettem volna meg, mert vannak már hasonló ecseteim de utólag nagyon-nagyon örülök, hogy megvettem őket, tényleg nagyon jó ecsetek. Az ecseteket brush roll nélkül rendeltem, gondolkodtam, hogy kell-e de mivel mindig üvegpoharakban tartom őket így ez kimaradt. Cserébe rendeltem egyet a sigmaxok közül, annyi jót hallottam az F80ról, hogy muszáj volt kipróbálnom..

az arcra való ecsetek


Ez a kipróbálás rendeléssel végződött, úton van hozzám a 3as szett, F80-F82-F84..pontosabban már meg is érkeztek.
F80: elég tömött
a szemre való ecsetek

Összességében ugyan úgy mint a többi blogger nagyon ajánlom ezeket az ecseteket, megéri rájuk szánni a pénzt!




A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr3611812011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fanni 2010.12.16. 17:43:05

Mázlista:D

Cowbiscuits 2010.12.16. 23:46:35

the lipstick is Rimmel - Alarm :) x

Christine 2010.12.16. 23:55:22

Thank you, i will check out that primer :)
süti beállítások módosítása