SigMAX ecsek

2010. december 19. - BeautyCat
szerelem mindegyik első tapintásra! Tényleg kivételesen jó ecsetekről beszélünk, mindegyik nagyon tömött, nagyon puha és tökéletesen lehet velük dolgozni.
elnézést a piszkos ecsetek miatt.

Az F80as Flat Top Kabuki ecsetről már láthattatok képeket az előző bejegyzésben de mégis úgy teljes ha mindhármat bemutatom. A folyékony alapozóim eldolgozására használom és nagyon meg vagyok vele elégedve (az alapozóimmal nem csak az ecsettel :( ) nem hullanak ki belőle szálak, nagyon szép egyenletesen lehet vele eloszlatni az alapozót.

F80 - Flat Top Kabuki

F80 - Flat Top Kabuki

Gondolom nem lesz meglepő, hogy az F82 ecsetet porpúderekhez használom, itt is megjegyezném, hogy aki tud egy jó porállagú alapozót az említse meg..vagy inkább MSF-t kéne vennem? Ötleteket és tapasztalatokat ha van írjátok légyszi!
F82 - Round Top Kabuki
F82 - Round Top Kabuki
Az F84 egy csodapálca, olyan szépen lehet vele eldolgozni a pirosítót, hogy én ilyet még nem láttam. Legalább annyira puha mint az essence ecset csak jóval tömöttebb..na meg drágább. :( Kontúrozáshoz még nem is próbáltam,biztosan jól teljesít ott is.
F84 - Angled Top Kabuki

F84 - Angled Top Kabuki
???
Valami hihetetlen jó ecset ez a 3 amit valljuk be 42$-ért el is várnak tőle az emberek, de abban biztos vagyok, hogy csalódni senki sem fog bennük!


Illetve egy másik mostanában vásárolt ecsetem ez az Alverde ecset, bár még mindig tudok vele bénázni, nekem egyáltalán nem áll kézre ez a hajlított ecset..mármint nem az ecsettel van a baj hanem ezzel a hajlítással.. annyira hozzászoktam az egyenes tus ecsetekhez, hogy megküzdök ezzel. Pozitívuma, hogy pont elég kemény a vége így szép precíz vonalakat lehet vele húzni de mégsem vési a szemhéjad..ezeken kívül teljesen bio/cruelty free/vegán !
Alverde tus ecset











A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr5111812005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suzie 2010.12.19. 07:53:29

jó por állagú alapozó: zuii!!
nekünk még mindig nem jött meg a sigma rendelés, pedig ha jol emlékszem ugyanakkor rendeltünk :/

evil-she-devil 2010.12.19. 14:09:07

Szerintem Budapesten belül is vannak eltérések, hogy melyik központnak mennyi csomagot kell kiszállítani, remélem csak amiatt csúsznak.

evil-she-devil 2010.12.19. 14:24:42

ja és zuii-ra visszatérve, gyorsan elolvastam megint a bejegyzésed. agyalok még rajta, tényleg az egyetlen gondom vele, hogy mattot szeretnék.. bár már arról is lemondok csak legyen végre valami értelmes alapozóm, mert az eddigiek nem jöttek be :(

Vanity 2013.03.09. 23:10:26

Tudom, hogy régi poszt, lehet nem is látod majd a hozzászólásom, de úgy örülök, muszáj írnom. Eddig is megvolt az F80, amit IMÁDOK, és nemsokára megérkezik hozzám az F84 is, áhhh...alig várom, te jó ég!! :)))))

evil-she-devil 2013.03.10. 01:31:05

hogyne látnám! :) örülök, hogy bejött az F80, azóta is ezeket használom és most döbbentem rá, hogy több mint két éve! azt hiszem ezalatt pont az F84-es ecset fém része leesett a fáról, de simán vissza lehet ragasztani és tökéletesen megy tovább! :) remélem neked is annyira be fognak jönni mint nekem :)

Vanity 2013.03.10. 10:01:30

Én is remélem, köszi!! :) Ha az F84 minőségben kicsit is hasonlít az F80-ra, nagyon fogom szeretni. :))

evil-she-devil 2013.03.10. 13:58:07

Nagyon jó minőségű az összes, épp azon godolkozok, hogy a 3 ecset mellé a 4 újabb sigmax ecsetet is meg kéne venni.. :))

Vanity 2013.03.10. 19:51:28

Ajaj, lehet "függőséget" okoznak, már előre sajnálom én is szegény kis pénztárcáinkat. :D

evil-she-devil 2013.03.10. 19:59:46

így van :D
süti beállítások módosítása