catrice teszt ll.

2011. február 19. - BeautyCat
a jelenleg nálunk is kapható Catrice kollekció a Glamourama nevet kapta, ami szerintem nagyon is illik rá. Úgy általánosságban véve tetszik nekem a catrice termékek csomagolása, nem érzi az ember olcsónak terméket. Pár képet teszek be a kollekcióról is nem csak a tesztről.





A kövekért és a lila körömlakkért később visszamentem, de addigra már egyikből sem maradt :(

Ezüst színű tusra már régebb óta fájt a fogam, most sikerült végre beszereznem :)

 Fent egy csík alatta több egymás melletti húzás. Bocsi az életlen képért de csak természetes fényben adta vissza a színt és a fókuszálás már nem jött össze :)
 Elképesztően gyönyörű sötétkék szín, kék csillámokkal. Vakuval teljesen feketének tűnik :(
 Vakuval:
 Természetes fénynél:

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr9311811905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tüncycyca 2011.02.19. 07:44:27

nekem a Glamourama nagyon bejött, de a többi kollekciójuk is tetszik a Floralista és az Enter To Wonderland is nagyon jó na meg az Urban Baroque:)

Katie 2011.02.19. 08:50:19

Ez a sötétkék tényleg gyönyörű!!!

Evinde 2011.02.19. 13:04:35

Az Urban Baroque lesz majd nálunk is?
Amúgy,ha nem kapsz vmit,ami tetszik,menj másik Rossmannba.Én ha akartam vmit,addig mentem érte,amíg nem találtam valahol,még ha egész Pestet kellett is bejárnom.
süti beállítások módosítása