UD pigment + Revlon primer

2011. március 21. - BeautyCat

Szülinapomra anyumtól két Urban Decay pigmentet és egy Revlon szemhéjalapozót kaptam. Tisztában vagyok vele, hogy olvassa a blogom mert amelyik nap nem írok bejegyzést mindig rám szól,hogy elfelejtettem.. tehát anyu, köszönöm szépen az ajándékokat, nagyon tetszenek! ;)

A háttérben a filmszociológia beadandóm gerincét láthatjátok az egyik fecnin a másikon pedig a szőnyegtisztító gép kölcsönzését ha már jobb idő lesz..muszáj fecnizni, el ne felejtsem! :D

Amíg utána nem néztem abban a hitben voltam, hogy rengeteg van benne, mivel elég nehéz egy átlag pigmenthez képest. 1,2 grammnyi pigment van benne, ami feltételezem így is életem végéig ki fog tartani mivel extrém pigmentált. A csomagolása nagyon tetszik, igényes és kézre esik.. még azzal sincs baj, hogy ecsetes az applikátor, szépen lehet dolgozni vele. A tesztes képen 1x húztam végig a kezemen az ecsetet, alap nélkül.



A primer még tesztelés alatt van, kicsit később amikor már eleget használtam szentelek neki egy külön postot. A csomagolása nagyon bejön, kb. 10 percet szenvedtem vele, mire rájöttem, hogy miként lehet kinyitni. Először oldalra kell csavarni a tetejét és utána felhajtani.. látott már valaki hasonlóan nyíló terméket?  


Tudtommal a termékeket anyum a vateráról rendelte, gonoszul meg is néztem, hogy mik vannak még. A pigmentek darabja 1580 a Revlon primer pedig 940 forint volt, de emellett ez eladótól Sleek és MUA termékek is rendelhetőek. Akit érdekel vaterán pötyögje be, hogy Urban Decay pigment és meg is találtátok. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr8211811861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

citromhab 2011.03.21. 08:27:08

Nagyon tetszenek a pigmentek. Vaterán már én is szemeztem ezzel az eladóval, de nem mertem még rendelni tőle, de ezen minták alapján már nincs túl sok kétségem. Ja és tök jófej anyukád van. :)

Bar 2011.03.21. 09:11:06

.wow...hozzad kerultek tehat a pigmentek..:)szep lett a kep a szinekrol is. Amugy a pigmentek itt a smink-csere boltban is megtalalhatok, kicsit jobb aron mint a vateran. Es tenyleg nagyon kedves az anyukad..:)

Andi 2011.03.21. 10:30:07

Bar ezek szerint tőled rendelte az anyukája? Miért tartasz hamis Mac palettát? Ilyen alapom én másról sem hinném el, hogy eredeti, és nem rendelnék még azt sem, ami esetleg az, hisz nem tudhatom.

Evil jófej anyukád van, boldog szülinapot!

Andi 2011.03.21. 10:36:40

És félreértés ne essék, én kommenteltem az előbb, csak másik fiókommal voltam véletlenül bejelentkezve.:)

Bar 2011.03.21. 11:03:02

Andi...igen tolem.:)Ami a kommentedet illeti...szerintem akik a vateran vasarolnak Mac termekeket tisztaban vannak a tenyekkel.Viszont a mai vilagban nem mellekes szempont az ar. Az eddigi Mac vevok nagyon meg voltak elegedve a minoseggel (ezt az ertekeleseimbol is lathatod)es kerik ezek termekek listazasat. Amugy tokeletesen igazad van, mert tenyleg megkerdojelezik a tobbi kozmetikum eredetiseget...Ezt nem szeretnem, a jovoben erre figyelni fogok..:)

Andi 2011.03.21. 11:08:52

Ebben nincs igazad, hogy tisztában vannak vele, nagyon sokan nincsenek, és azt hiszik MAC-et kapnak a pénzükért. Te tudod, hogy nem eredeti, ha ennek ellenére jó minőségűnek találod, ne írd mellé, hogy MAC, vagy tedd mellé a hamisítvány szót, mert ezzel igenis átvered azokat akik nem tudják, és naívan megörülnek a jó vételnek.

Bar 2011.03.21. 11:28:23

Meglehet...legegyszerubb egy korrekt, eredeti arukeszlet es akkor nincs gond ilyennel.Erre fogok torekedni..:)

Viló 2011.03.21. 12:55:50

Nagyon klassz a pigmentek kiszerelése, sokkal praktikusabbnak tűnik, mint a tégelyes verziók.

evil-she-devil 2011.03.21. 13:40:14

Biztosan rendelni fogok még belőlük, nagyon bejönnek..annyira finomra vannak őrölve, hogy szinte krémesek..vagy nem is tudom, hogyan tudnám jobban leírni

Barbara 2011.03.21. 17:17:11

Szia. Ezek a Sleek paletták mennyire jó minőségűek? Középkategóriás termékek? Nem igazán ismerem ezt a márkát még, viszont szívesen kipróbálnám. :) vaterán eredeti palettákat lehet venni, vagy már ezeket is hamisítják, mint a MAC-et?

dorika 2011.03.22. 10:44:35

Erre csak annyit,hogy én már találkoztam teszveszen vagy vaterán (nem emlékszem melyiken) olyan beauty bloggerrel,aki hamis Mac termékeket árult.( Más termékei alapján ismertem fel,amiket a blogjára feltett eladni egy bejegyzésében)Mikor megkérdezték,hogy eredetiek e, a válasza az volt,hogy ő nem ért hozzá. Na,az nagyon gáz volt.

Maggie 2011.03.22. 15:23:41

Dorika, ez ki volt?:o

dorika 2011.03.22. 15:54:20

Nem akarom leégetni, csak annyit,hogy ismert blogger és pl. max factoros eseményen is ott volt.

Barbara 2011.03.22. 16:03:34

:O:O arra pedig kíváncsi lennék.. :)
Esetleg nem tudnátok, hogy honnan tudnám beszerezni a Sleek Safari palettáját? Már körbe néztem ezeregy oldalt, de semmi :/

A. 2011.03.22. 23:40:01

Őt én is megtaláltam, bár nem hiszem, hogy pénzt akart vele keresni, inkább csak átverték és továbbadta. Amikor én néztem, akkor nem volt nála sok. Ha bevallja, hogy nem eredeti, akkor felfüggeszthetik és túl jó az értékelése elölről kezdeni. Mondjuk ha én járok így, inkább kidobom a szemétbe, mert ismeretlen eredetű sminket nem használnék, és szerintem nagyon ciki ilyet árulni bloggerként.

Sofia 2011.05.15. 10:47:09

szia
nekem is van Revlon szeméjalapozóm még én sem használtam :)
a kinyitásával én is megszenvedtem de szerintem tök jó, nem átlagos
jó a blogod :))
süti beállítások módosítása