Sleek GLO - Bronze Baby

2011. június 05. - BeautyCat
Mióta megérkezett az első Sleek rendelésem, egyszerűen nem bírok leállni. Elég gyorsan az egyik kedvenc márkámmá nőtte ki magát, de (ahogy már hallhattátok tőlem) a rendelés elég küzdelmes volt. Sajnos az akciós csomagba is összesen 9 terméket lehetett pakolni, így amire még kíváncsi voltam, megrendeltem egy kicsit könnyebb és olcsóbb módon, a MUP webshopjából.




Mint a FOTD képeken is látható eléggé hófehérke vagyok, viszont nyáron előszeretettel megkap a nap és ilyenkor nagyon szeretek bronzosítókat használni, és highlighter-eket is sűrűbben használok. Akik facebookon követnek láthatják, hogy mi voltak a csomagban, illetve ha valamilyen tesztet elsőként szeretnétek látni írjátok bátran! :)

A Sleek GLO highlighter paletta már régóta megfogta a fantáziám, jókat is hallottam róla és nem is kellett csalódnom. A csomagolása a megszokott, nekem tetszenek ezek a szétnyithatós paletták, utazáshoz is tökéletes.

Amit a MUP ír a palettáról:
'A GLO highlighter, bronzosító festék arcra és testre egyaránt, nem csak bronz színekben. Mind a 3 paletta 5 fantasztikusan pigmentál, fénylő színt tartalmaz. A Sleek márkacsaládnak ez az egyik legkeresettebb terméke az i-dinive paletták után. A paletta nem tartalmaz nagy szemcsés csillámokat, hanem finomra őrölt fényporokat, melyek világítást biztosítanak a bőrnek. Profi sminkeseknek is ajánlott, kitűnő termék. A palettához egy praktikus ecset is hozzátartozik. '


A Bronze Baby palettát választottam, ennek tetszett leginkább a színösszeállítása, és a hozzá járó ecset tökéletesen használható, nagyon puha és mivel kellően lapos, így ha csak az egyik színt szeretnénk használni az is könnyen megoldható vele.


A színek pigmentáltak és jól kihasználhatóak, 9 grammnyi highlighter-t kapunk a pénzünkért (meg egy jó ecsetet), szerintem ez bőven megér 2500 forintot.


Különlegesen szép színű highlighter-t kaptam amikor az ecsetet az összes színen végighúztam és úgy használtam.


A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr7511811785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bikira 2011.06.06. 13:33:16

Tényleg nagyon szép, az ecset különösképpen tetszik. Hát valóban megérte.

Jane 2011.06.06. 17:54:36

Tök jól néz ki, nehéz szép bronzos árnyalatokat találni.

http://delicious-makeup.blogspot.com/
süti beállítások módosítása