Sleek Glisten Me teszt

2011. június 10. - BeautyCat
Szerelem első látásra. Nagyon sokat gondolkodtam, hogy a két rendelhető színből melyiket válasszam, mivel az Empress árnyalat 'csak' higlighter míg a Goddess emellett bronzosít is. Eddig még folyékony highlighterrel nem volt dolgom, így elsőre mint a tesztnél látszik is sikerült a kezemre egy akkora adagot kennem, amivel utána az egész karomat 'bearanyoztam'. :)



Sajnos nagyon nehéz lefényképezni a fényét, nagyon örültem neki, hogy nem úgy nézek ki tőle mint egy diszkógömb, hanem szép visszafogott fényt és egy minimális színt is ad, egyszerűen tényleg gyönyörűen néz ki szépen lebarnult bőrön. A csomagolása minőségi érzetet kelt, szeretem ezeket az opál üveges megoldásokat, viszont éppen ezért vigyázni is kell rá, gondolom törékeny. 

A műanyag lapátka mint applikátor teljesen megfelel a célnak, az élével könnyen pöttyökben lehet a folyadékot felvinni, lapjával  meg gyorsan végig lehet szaladni például a karunkon és utána kézzel eldolgozni. A fény nagyon lassan kopik le, esti zuhanyzás után még látszódott egy kicsit a karomon. :)
itt látszik is, hogy egy pici színt is ad a fény mellett

Az illata nagyon hasonlít az alapozók illatához, felkenve egyáltalán nem éreztem az illatát, és aminek nagyon örültem, hogy nincs olajos érzete, nem ragad, nagyon kellemes textúrájú marad utána a bőr, kb. olyan mintha lepúdereztem volna. Alapozóhoz keverve is szép fényt ad az arcnak.

Összességében nagyon-nagyon megkedveltem ezt és örülök, hogy a bronzosítós változat mellett döntöttem, mert nagyon feldobja a bőrt. Az ára 2100 forint és ezért cserébe 30 ml terméket kapunk, ami rengeteg, mivel nagyon pigmentált és csak keveset kell belőle így használni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr9411811779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anika 2011.06.10. 19:15:52

Lesz róla esetleg kép vakuval is?

evil-she-devil 2011.06.10. 19:48:09

Most csináltam vakuval egy képet róla és nem látszik rajta jobban a fénye. Szerencsére ezek tényleg nem hatalmas csillám szemcsék..

bettynova 2011.06.10. 22:23:43

I -heart- Sleek

Emese 2011.06.11. 22:45:27

szia!biztos, ami biztos,ide is írok. most vettem észre, h nyertem! köszönöm!!! nagyon hálás vagyok!!! küldtem e-mailt!! puszi

TheDeakandi 2011.06.14. 20:57:26

egyszerűen gyönyörű
süti beállítások módosítása