kérdezz-felelek!

2011. június 22. - BeautyCat
A korábbi nyereményjátékomban tehettetek fel egy kérdést, ezeknek egy részét fogom ebben a postban megválaszolni, de a többi is jönni fog szépen sorban. :) Akit nem érdekelnek az ilyen jellegű cikkek az ne kattintson tovább.. :))




 ¤Smink vagy körömlakk? melyiket szereted jobban? :)
Hú, ezen még sosem gondolkoztam, imádom a körömlakkokat de talán inkább a smink.
¤Milyen gyakran sminkelsz?
Általában ha emberek közé megyek..de van hogy akkor sem(vagy max szempillaspirál)
¤Mennyi ideje sminkelsz?
13 éves koromban kezdtem, mert nagyon csúnya volt a bőröm és próbáltam mindennel ezt leplezni. Utána pedig jött a fekete szemceruza és az epres (hűdepiros) Labello! :)
¤Barátaid,családod mit szólnak ehhez a fnatsztikus bloghoz amit vezetsz?:))
A barátaim nagy része nem is tud róla, hogy van blogom, egyedül anyukám olvassa lelkesen és kérdezgeti, hogy miért nincs már új cikk.. :D
¤szereted a focit? ha igen, van kedvenc csapatod?
Igazából csak EB-t és VB-t nézek, azt is azért mert akkor az összes kocsmában kettőt fizet hármat kap sörös akció van..onnantól meg a szimpatikusabbaknak drukkolok! :D
¤Mit tartasz a legnagyobb smink tévhitnek?
Azt, hogy vagy a szemed vagy a szád lehet erősen festve..szerintem ez picit sem igaz.
¤Mi a kedvenc sminkterméked? 
Nem nagyon választok kedvenceket, ha mégis akkor is inkább fellángolás egy adott márka vagy termék iránt. Most épp egy Max Factor szempillaspirál a kedvenc
¤Fogsz dolgozni a nyáron? Ha igen, mit?:)
Hát nagyon remélem, hogy fogok dolgozni! :D Most lesz meg a diplomám és belevetem magam az álláskeresésbe. Terveim szerint HR-es leszek, de persze ez még könnyen változhat..
¤csinálsz videókat valamikor?
Igen, fontolgatom. De jelenleg nincs meg hozzá a technikai háttér, hogy értelmes minőségű videókat csináljak, a másik visszatartó erő pedig az, hogy pösze vagyok! :D
¤Mióta érdekel a sminkelés, és hogy jutott eszedbe hogy vezess blogot? 
Tini korom óta érdekel és leginkább az motivált, hogy egyszerűen nem volt elég nekem az, hogy mindenhova kommentelgettem, meg pörögtem, hogy mikor lesz már új cikk! :D Aztán rájöttem, hogy így kiírhatom magamból a mondandómat, kellően leköt és szeretem is csinálni :)
¤mi van a táskádban :)
Semmi különös, pénztárca, kulcstartó, kézfertőtlenítő, telefon..sokszor van még nálam macska jutalomfalat, én vagyok a cica-cukros néni! :D
¤Ha elutaznál valahova sok időre, és csak egy darab sminkcuccot vihetnél magaddal, mi lenne az? :) (Pl.alapozó,spirál,stb)
megfontolandó..spirál vagy szemöldökceruza(ilyen minimális szemöldökkel mint ami nekem van érdekesen néz ki az ember :P)
¤mi a véleményed a sigma ecsetekről?megéri megrendelni őket?
Én nagyon szeretem , szerintem határozottan megérni megrendelni őket. Nagyon jó minőségűek és nem horror áron. Andi egy jó kis cikket is írt erről, ITT lehet elolvasni.
¤Mi áll a sminkes kívánságlistád elején? :)
Hát, ha olyat kell mondani amit nagyon nehezen szerzek be az a Gosh holo, vagy bármi hasonlóan jó holo körömlakk..drágább dolgokra meg rá sem nézek, mert mostanra költöttem el az utolsó ösztöndíjam és nincs sminkvétel amíg nincs meló..elég jó ösztönzés,nem? :)
¤Ki az álompasid? :D
Szex & NY-ból Smith Jerrod, aki Jason Lewis (anyu csukd be a szemed! :D) erről a képről lehet híres
¤melyik az a szemhéjalapozó, ami a legtartósabb szted? jelenleg ArtDecot használok :)
Eddig mindegyiken kifogott a szemhéjam, a Revlon bírta a legtovább, de nemsoká UDPP-t is kipróbálok, hátha..illetve még Too Faced eyeshadow insurance is a listámon van.
¤Milyen otthon elkészíthető arcpakolást használsz/ismersz?
Aszpirin maszkot szoktam csinálni, mondjuk általában egy itthon lévő arcpakoláshoz keverem hozzá és így használom..az itthon készített cuccok egy picit háttérbe szorultak mióta banános-mézes hajpakolást csináltam és 3 napig aszott banándarabkákat mostam ki a hajamból :D
¤Melyek azok a termékek,amikre szívesen költesz nagyobb összeget?
Olyan termékeknél, amiből nem találok olcsóbbat ami az én esetemben működne. Értem ezalatt a fedett szemhéjam, ami eddig az összes szemhéjalapozót a festékkel együtt gyűrte be a ráncocskáiba, bár itt is csak remélhetem, hogy egy drágább termék jobb minőséget tud nyújtani. Emellett szívesebben adok ki több pénzt olyan termékekre amik természetes alapanyagokból készültek.
¤Mi a legjobb dolog, ami ért a blogoddal kapcsolatban?
Pont most történt, a 30 napos blogolós bejegyzésemben írtam, hogy nem sikerült beszereznem az egyik essence metallics karkötőt ami nagyon tetszett. Az egyik tündéri olvasóm pedig írt, hogy látta náluk a Müllerben nemrég, megvette és elküldte nekem. Teljesen meghatott, hogy elolvasta a cikket és vette értem a fáradtságot, hogy elmenjen egy karkötőért és elküldje. Szerintetek nem tündéri?


Természetesen ezt mások is nyugodtan kitölthetik és későbbi cikkekben válaszolok a többi kérdésetekre is. Ha pedig szeretnétek még kérdezni valamit tőlem akkor Formspringen is megtehetitek :)

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr5411811765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SusieSonic 2011.06.22. 07:35:42

nagyon tetszik
amúgy most nézem hogy ördögi jelenleg a követőid száma :P

Madyn:) 2011.06.22. 10:32:58

Ez a nyereményjáték véget ért???:d:d

NortonGirl 2011.06.22. 10:53:37

Remélem nem esett baja a karkötőnek és ép állapotban odaért:) Paráztam, mert eddig ha ajánlva, bubis borítékban küldtem valamit általában azt tépték fel a kedves postások és nyúltak bele szemben a sima levélként küldött, fehér borítékokkal. Amúgy nagyon szívesen máskor is, van még bőven mindenféle a Metallics accesoriesból. Ki is néztem az egyik nyakláncot:)

evil-she-devil 2011.06.22. 11:49:22

@Susie: igen, nekem is feltűnt! :D

@Maydn: pár cikkel korábban írtam ki az eredményhirdetést :)

@Nortongirl: teljes épségben ideért, nagyon szépen köszönöm! <3

NortonGirl 2011.06.22. 12:59:59

Akkor megnyugodtam:)
süti beállítások módosítása