Miss Rose krémpirosítók

2011. július 06. - BeautyCat

Nagyon megörültem amikor a soroksári Auchanban megszokott Miss Rose lelőhelyemen megláttam a krémpirosítós pultot, gyorsan le is csaptam belőle kettőre. Egészen eddig egy darab krémpirosítóm sem volt, amit meg rendeltem még nem érkezett meg (de nagyon remélem, hogy meg fog..)




A csomagolása teljesen rendben van. Felül egy kipattintható részen egy szivacs, alul a lecsavarható tégelyes részen pedig a pirosító lapul. Sajnos nem találtam sehol, hogy mennyi van benne, de biztos vagyok benne, ha csak ezeket használnám is, nagyon-nagyon sokáig elég lenne.

Nincsen semmi illata, állagra nagyon jó krémes, könnyen eldolgozható(kézzel és ecsettel is), szépen pigmentált. Felvitel után kb. 1 perccel megszárad és semmi ragacsos érzet nincs utána. Nagyon szeretem, hogy semmi csillám nincs benne, teljesen matt a végeredmény, így szerintem problémásabb bőrű/tágabb pórusú emberek is simán használhatják. Kibírt egy egész napot simán a bőrömön, nem kopott meg estére sem. 
06
03 (fénykép előtt kipróbáltam, bocsi)

Az ára 610 forint volt, ezért egy hatalmas mennyiségű, könnyen kezelhető krémpirosítót kapunk, aminek nagyon szép természetes színe van (vigyázni kell az eloszlatással).

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr4211811751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dia 2011.07.06. 19:18:28

ahj hát nem hiszem már el!!:D mióta Mártinál láttam, ilyet akarok de az én környékemen sehol sincs:@:(

Kitti 2011.07.06. 19:29:56

Én végre találtam a környékemben, de csak szemre való termékek voltak persze :S ajj pedig olyan szépek

Beauty 2011.07.06. 19:50:56

jeeeahh, itt lakom tőle pár percre, holnap be is ugrok egy ilyenért =)

Dia 2011.07.06. 19:52:18

szemrevalóm már van egy rakat, itt kimondottan csak pont ezek nincsenek:S

hollywood-dreams 2011.07.06. 20:09:34

jaj ezek annyira szépeek! :) nekem 2 NYX-es van, amit nagyon szeretek és még kéne egy barackszínű, de most azért rend.elni nem akarok. miss roséval még nem találkoztam sehol, pedig szívesen kipróbálnám. nem tud valaki budapesten 11 kerület környékén lelőhelyet? :)

citromhab 2011.07.06. 20:11:47

Úristen, ilyet én még nem láttam, de KELL! :D

Sacus 2011.07.06. 22:17:22

Mennyire jóóóók:O az auchanon belül hol található? van egy külön bolt? legközelebb a tesco helyett tuti oda megyek:))))

Fanni 2011.07.06. 23:16:25

Na jó, ha legközelebb vácon járok, mostmár nem fogom kihagyni...évek óta csak nézegettem, de nem mertem venni.

evil-she-devil 2011.07.06. 23:41:18

Saci: auchanon kívül (de az épületen belül) van, közvetlenül a posta mellett.

Bubu 2011.07.07. 13:05:10

Tényleg jók, nekem is a 03-as van meg, de még szeretnék venni. Köszi a tuti lelőhely tippet!! (csak annyi a kár, h én picinek találom a boltot..)

Ayesha 2011.07.13. 15:30:26

Felírva a listámra. Nekem is kell!!!! Hasonló színű pirosítót tettek rám hétvégén (profi sminkes) és mivel AZT a márkát nem tudom megfizetni, keresem azt az olcsót, aminek olyan a színvilága, és EZ AZ:)

Lory 2011.09.04. 18:11:33

Tök olyan a csomagolása, mint a Maxfactor Miracle touch alapozónak... sokat gondolkoztam, nem lehet, hogy az olcsóbb márkák a drágábbak "leány vállalatai"? Divatból kiment, vagy olyan termékek, amiket valamiért nem akarnak újra forgalmazni, de nem edhatják olcsóbban, mert a márkára is kell fizetni, és így újra csomagolva, más néven "szabadulnak meg" tőle? :S Olcsón. Persze ez nekünk csak jó! :D De ti nem vettétek észre?
süti beállítások módosítása