Barry M face & Body shimmer powder

2011. november 29. - BeautyCat
Amennyire nem szeretem az arcomon a csillogást, annyira odavagyok a csillámpúderekért. Testre szerintem nagyon jól néz ki egy nagyon NAGYON visszafogott csillogás. Ezen természetesen nem azt értem, hogy csillámokban kell fetrengeni indulás előtt, bár biztosan érdekesen nézne ki.




A csomagolása korrekt, a tekerős kupak jól záródik, egy elég vastag műanyag tégelyben van. Szórófejes és egy pici egyujjas puffni is helyet kapott benne. Nincsen semmilyen szaga, jó sok, 8 gramm (kb. egy életre elég) termék van benne. Én az ezüstösen csillogó fehér szín mellett döntöttem, de ezen kívül még 5 színben kapható.

Extrém finomra őrölt csillámporról van itt szó, még kinyitni is esélytelen anélkül, hogy ne látnánk szálldogálni a porcicákat. Ragyogóvá teszi a bőrt, használható az arcon és a testen egyaránt. Emellett az egyik legszebb highlighterem lett belőle, annyira szép, visszafogott fénye van.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr3811811683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Melcsicicmic 2011.11.29. 12:02:31

Nekem a Light Tan Sparkle szín van meg és imádom! Valószínű soha nem fog elfogyni, pedig nagyon sokat használom :-) Ezzel a színnel is szemezek, mert gyönyörű teszteket látok róla és imádom az ezüstös színét. Egyébként azért is szeretem ezt a port, mert nagyon apró, mikro szemes. Ha jól tudom fújni is lehet airbrush-al olyan finomszemcsés.
süti beállítások módosítása