Color Club - Worth the Risque review/swatch

2013. január 11. - BeautyCat
Color Club - 850 - Worth The Risque

Az első ezüst színű holo lakkom! Már nagyon régóta szerettem volna egy ilyen lakkot, folyamatosan figyeltem/bidelgettem ebayen, de eddig nem sikerült egy aukciót sem megnyernem. Aztán az egyik nap annyira felcsesztem az agyam nem bírtam magammal, hogy rákerestem és bementem egy boltba ahol többek között holo körömlakkokat is lehet kapni.



Így találtam rá a Color Club Wild at Hearth kollekciójára. Természetesen egyből kipróbáltam és rájöttem, hogy holo lakkot nem is olyan egyszerű lefényképezni. A távolabbi képek mind vakuval (csak így lehetett előcsalogatni a holo-hatást), a makro képek mind természetes fénynél készültek.

közeli egy kis hóval, ami egyből elolvadt mire sikerült rendes fókuszt beállítani
Maga a körömlakk nagyon jól szárad, két réteg kell a holo effekt eléréséhez, fedőlakk nélkül 2-3 nap után a körömvégeknél 'mattulni' kezd a lakk, de még ekkor sem pattogzik le. Oké, elfogult vagyok mert holo, de ez a Color Club - Worth The Risque lakk egy pillanat alatt a kedvencem lett.



A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr5911811653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bar- BeautySaleBlog 2013.01.11. 07:54:48

.jok lettek a kepeid, pedig ezeket tenyleg nehez fotozni :)
es milyen szep formasak, apoltak a kormeid!

Zsanett 2013.01.11. 09:01:54

Aztaaa, hol lehet ilyen szepseget kapni? :)

CRaPTRaSH 2013.01.11. 22:35:03

Imádom ezt a lakkot :]
Nem kötekedésből, de nem Worts The Risque hanem Worth The Risque. :

Zsanett, itt lehet rendelni: http://pedikur.manikur.mukorom.webaruhaz.aphrodite97.hu

(vagy bemenni a budapesti üzletükbe :] )

evil-she-devil 2013.01.12. 00:43:08

@bar köszi! :)

@craptrash: most tűnt fel,h elírtam, javítottam is! :)

Ingrid 2013.01.15. 22:13:40

Nekem is ő volt az első holo lakkom és én is imádom igazi kis csoda <3
süti beállítások módosítása