Nivea sensitive 3 az 1-ben micellás arctisztító

2014. június 13. - BeautyCat

Szerencsére még akkor vettem meg ezt a micellás arctisztítót amikor nem jelent meg róla sok vélemény, mert azok alapján amiket olvastam róla biztos, hogy nem vettem volna meg. Eddig csak Bioderma és La Roche-Posay micellás arclemosót használtam, nem próbáltam ki sem a L'Oreal sem a Garnier micellás lemosóit, így azokhoz nem tudom hasonlítani. 

Sokan írták, hogy a használat után égő érzést tapasztalnak, vannak akik az arcon, vannak akik csak a szemkörnyéken. Kb 1 hónapja vettem meg, ezalatt nem tapasztaltam a használata során égő érzést, pedig kifejezetten érzékeny a bőröm. Nem szárította a kombinált bőrömet, nem pattogtam ki tőle. Reggel és este is használom, arcmosás utáni lemosóként. Nem pirosodott ki jobban a bőröm mint máskor, nem csípte, viszont mióta a nyári melegtől átálltam a vízálló szempillaspirálokra, azóta a szememre kétfázisú szemfestéklemosót használok, mivel ezzel nem bánt el (de eddig egyik micellás lemosó sem távolította el a vízálló spirált maradéktalanul). Az arcmosás után még megmaradó kis sminket tökéletesen eltávolítja. 

Az ára sokkal barátibb mint a Bioderma, vagy LRP lemosójának. Míg a Biodermából 250ml 3200 forint, addig a Nivea micellás lemosója 200ml 1900 forint.


A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr6111811359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Névtelen 2014.06.13. 23:22:30

En nem nagyon hasonlitanam a Bioderma micellas vizhez.....eg es fold a kulonbseg. Max a gagyi drogerias micellas vizekhez.

Eszti 2014.06.13. 23:32:53

Mint írtam drogériás micellás vizeket még nem használtam és a cikkben az árat hasonlítottam vele össze. De azért érdekelne, szerinted mi a különbség a kettő között? (természetesen az inci listán kívül)

dyna 2014.06.15. 22:05:47

Valamiért évek óta nem vonzanak a Nivea termékek, így a jó tapasztalataid ellenére sem fogok erre áttérni a sok éve befutó Biodermáról, de mondjuk egy fokkal szimpibb, mint a drogériás társai (főleg, h a L'oreal meg a Garnier full ugyanaz állítólag... :D ).
Mindig akciósan veszem a Biodermát, úgy sem olcsó persze, de sokáig elég és úgy gondolom, megéri. :) Na jó, lehet, h a Paese-t egyszer kipróbálom, mert azt több kedvenc bloggerinám is dicsérte, de azt meg rendelgetni kell...

Eszti 2014.06.16. 03:20:05

Óóó, pedig pl a Nivea zuhanyzós testápolója a megjelenése óta hatalmas kedvenc. :)
Lusta is vagyok és hosszú és macerás állandóan testápolózni, áldom a nevét annak aki kitalálta a zuhanyzás közbeni testápolót.
süti beállítások módosítása