Kipróbáltam: Rowenta Brush Active Volume & Shine

2015. január 18. - BeautyCat
Még tavaly volt egy Rowenta sajtótájékoztató ahol a márka három új termékét mutatták be, melyek célja a dúsabb hajkorona, hajtípustól függetlenül. Ez a három hajformázó a Volum'24 Respectissim (hajtőemelő, vékonyszálú hajra), az Instant Dry Respectissim (szuper gyors hajszárító) és a Rowenta Brush Activ Volume & Shine(forgó kefés hajformázó) amit tesztelésre is megkaptam. Ennek előnye, hogy egyszerre lehet szárítani és formázni a hajat.

Miért is érdekes ez a termék?

A Rowenta Brush Activ Volume  & Shine hajformázó legnagyobb előnye, hogy egy lépésben lehet szárítani és formázni a frizurát. Ionizáló funkciójahidratálja a hajat, megszünteti a statikus elektromosságot, így a frizura lágy, könnyen kezelhető és csillogó lesz. Kerámia bevonata védi a hajat és biztosítja az optimális hőeloszlást. Rövid és hosszabb hajon is kiválóan formáz. Akiknek váll fölé érő, vagy annál is rövidebb frizurájuk van, azoknak érdemes egy kis hajhab használata után, kisebb tincsenként haladva dúsítani a hajukat. A hosszabb hajúaknak pedig némi előszárítás után elegáns és gyönyörű hullámokat fésül a hajába, amely tartós, és nem roncsolja a hajvégeket úgy, mint a hajsütővasak. 


A hajam formázás nélkül vastag szálú, lelapulós, enyhén hullámos és szöszös. Tehát, ha nem szárítom be, akkor kontrollálatlanul száll egy csomó babahaj és nincs meg a szép sima fényes összhatás. Így ez a hajformázó igencsak kapóra jött nekem, gyakorlatilag a beszárítás helyett lehet ezt használni, időt spórolok vele és nem kell szenvednem a körkefével és a szárítóval. Rá kell érezni a használatára, de aki használt már sütővasat, annak szerintem ez nem lesz probléma.

Használat közben figyelni kell a forgási irányokra, attól függően, hogy melyik irányból tesszük a fejünkhöz a gépet, a hajszálaknak megfelelően kell forogni a fejnek, hogy lesimítsa a haj felületét, ne pedig felborzolja. Sok időt lehet így spórolni a hajformázással, csak meg kell szokni a helyes használatot, nekem már a második próbálkozásnál ez zökkenőmentesen ment. Hajmosás után a körkefe nélkül kicsit megszárítom vele a hajamat, majd ezután felteszem rá a körkefét és így folytatom a formázást. A hajszárítóhoz 2 méretű forgó fej is jár, az én hajamhoz a nagyobb fejet használtam. Nagyon tetszett, hogy az Ion technológia miatt a rakoncátlan babahajak szépen lesimultak, gyönyörű fényes és puha tapintású lett a hajam, nem szállt és állt mindenfelé. Talán ez a legnagyobb bajom a hajammal, hogy a babahajakat elég nehéz megregulázni és nagyon szöszösödik, de ezzel szépen meg tudtam ezt oldani. 



Általában szép egyenesre szoktam vele szárítani a hajam úgy, hogy megemelem a hajtöveket és a hajvégeken kunkorítok kicsit, kifelé vagy befelé szárítom. Tincsenként haladva, a hajtövektől kezdve szépen lassan végighúzom, miközben nyomva tartom a gombot ami forgatja a körkefét és hagyom, hogy a meleg levegő és a forgókefe végezze a feladatát, szárítson és formázzon egyszerre. Amellett, hogy kevesebb hőhatás éri a hajat én használok hozzá hővédőt és a hajszárítás végén hajolajat, ekkor még egyszer átfésülöm a hajam a géppel, ez szépen eldolgozza mindenhol, így extra fényes és puha tőle a hajam.

Véleményem szerint a Brush Activ Volume & Shine egyik legnagyobb előnye, amellett, hogy gombnyomásra feltekeri a hajtincseket, hogy magas teljesítményének köszönhetően hatékonyan szárít és formáz is egyben. A hajszárító és a körkefe együttes használata sokaknak okoz nehézséget, azonban ezzel az eszközzel a hullámosra szárítás jelentősen leegyszerűsödik. Mindennapi használatra én szerintem ezt fogom használni, mivel túl lusta vagyok minden alkalommal beszárítgatni a hajamat.Nagyon örülök, hogy kipróbálhattam ezt a terméket és a kezdeti bénázásomon sikerült gyorsan túllendülnöm és megtanulni a helyes használatát. Időt spóroltam és könnyebben elérem a kívánt hatást vele, mint a korábbi hajformázási módszereimmel. Külön tetszik, hogy két méretben is jár hozzá körkefe, a nagyobbikkal szép nagy hullámokat lehet készíteni, én főleg ezt használtam a hosszú hajamhoz, rövidebb hajnál pedig a kisebbik körkefével lehet formázni.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr3311811289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Névtelen 2015.01.18. 20:48:56

Nagyon jónak tűnik! :)
süti beállítások módosítása