Clarisonic Plus VS Braun Face

2015. február 06. - BeautyCat

Mivel mindkét készülék boldog tulajdonosa vagyok (menthetetlenül imádom az összes szépségápolási kütyüt!) és többen érdeklődtetek az összehasonlításukról így gondoltam megosztom a tapasztalatom/kialakult véleményem ezekről az arctisztítókról. Ahogy visszanéztem a blogban ledöbbentem, hogy a Clarisonicom 4 éve van meg. Töredelmesen bevallom a kezdeti nagy hype után a lustaság úrrá lett rajtam és bizony nem használtam minden nap az arctisztításnál, sőt, az elmúlt 1 évben alig-alig került elő, de amikor bejött a Braun Face ráeszméltem, hogy nekem bizony van egy ilyen kütyüm és mennyire szerettem!



Mit is tud a Clarisonic Plus? A tesztek alapján 6x hatékonyabban távolít el minden szennyeződést az arcunkról arctisztítás közben, ezáltal javul a bőrkép, tisztulnak a pórusok, jobban szívódnak fel a krémek. Szabadalmaztatott hanghullámokon alapuló technológiával működik és másodpercenként több mint 300 mikrooszcilláló mozgást végez (mint a fogkefék), ezzel tisztítja hatékonyan és alaposan a felhámot.

A doboz tartalma maga a készülék, két tisztító fej (egy arcra és egy testre) és 4 tisztító krém a különböző bőrtípusokhoz. Illetve jár mellé a töltő állványa. Sajnos enélkül a készülék nem állítható "talpra", csak fetreng a fürdőszoba polcán. 

3 sebességi fokozat és 1 vagy 2 perces tisztító program közül lehet választani. Az időzítő 2x20 és 2x10 másodpercenként csippan, így mindig tudni lehet, hogy épp merre kéne járni a tisztításban (20 másodperc homlok, 20 az orr és állkörnyék, 10-10 pedig az orcák). A tisztító fejeket 3 havonta ajánlott cserélni. Először normal fejjel használtam, azzal párszor sikerült túlságosan meggyötörnöm a bőrömet, így most váltottam a sensitive fejre és teljesen meg vagyok elégedve vele (bár épp ma pakolgattam a virtuális kosárkámba két másik fejet amit később megrendelek, ezekkel is szeretném kipróbálni).

Összességében jobbnak találom abban, hogy a bőrtípusunknak megfelelő fejet, sebességet és használati időtartamot kiválasztva sokkal személyre szabhatóbb az arctisztítás. A töltőállomásos megoldás szuper, előre jelzi ha merülőben van és egyre újabb és újabb kiegészítő fejek jelennek meg hozzá (az arcra és testre való fejeken kívül már lábra is legalább 2 verzió kapható). Miután megtaláltam a nekem megfelelő arctisztító fejet az egyetlen negatívum amit fel tudok hozni a Braun Face-el szemben az az ára. A Clarisonic Plus itthon kb 65 000 forintért szerezhető be, kistestvére a MIA 2 is 42 000 forint körül mozog. A clarisonic.hu oldalon részletesebben is olvashattok a készülékről.



Mit is tud a Braun Face? Szintén elvileg 6x jobban tisztítja a bőrt, mint ahogyan kézzel képesek vagyunk rá. Mikro rezgések százaival hámlaszt és radíroz, eltávolítja a sminket és a szennyeződéseket. Ugyanúgy vízálló mint a Clarisonic, tehát nyugodtan használhatjuk ezt is zuhanyzás közben. 

A dobozban található a készülék, 2 arctisztító fej, egy keskeny epilátor fej, egy védőtok az epilátor fejéhez és egy kis kefe az eszköz tisztításához. Maga a készülék a talpára állítható, de iszonyú instabil (simán oldalra billen), így szintén fektetve tárolom a fürdőszoba polcán.

Nincs állítható sebességi fokozat, a forgás irányát lehet csak választani, ami arctisztításnál lényegtelen, az epilátor fejhez már fontosabb. Az arctisztító kefe mérete kicsit kisebb mint a Clarisonic-é, a sörték keménysége pedig inkább a normál fejhez hasonlítható, a sensitive változat jóval puhább. A mikro rezgésekre azt mondanám, hogy érezhetően gyengébbek, ezzel nem gyötörtem szét egyszer sem a bőrömet, viszont ahogy merül az elem, az egész erőtlenné válik. Itt ki is térnék a - szerintem - legnagyobb negatívumára. Elemes. Lemerül arcmosás vagy epilálás közben, rendszeres használat mellett (ha mindkét funkciót használjuk) kb. 7-10 napot bír egy elemmel. Amit még hiányolok, hogy nincs időzítő. Hozzászoktam, hogy 1 vagy 2 perces időzítéssel tisztítom az arcom, ezzel egy kómásabb reggelen akár 5 percig is önfeledten meditálnék a tükör előtt mire rájövök, hogy ideje lenne befejezni az arctisztítást. Viszont az epilátor fejről csak ódákat tudok zengeni. Gyors, nagyon hatékony és itt nagyon jól jön az állítható forgásirány, a használata sem fájdalmas.

Nagy pozitívuma a Clarisonic-cal szemben az ára. A Braun Face 20 000 forint körül már kapható, míg egy alap Clarisonic is minimum a duplája (vagy triplája). Sajnos arctisztításban kevesebbet tud (de van hozzá epilátor fej is!), viszont töredékébe kerül, így ha ilyen arctisztítót szeretnél érdemes mérlegelni ezt is.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr3611811275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2015.02.06. 11:37:21

Jaaaj, ez nagyon jó. Nekem csak a Braun Face van meg, és nagyon szeretem. Bár az időzítőt én is nagyon hiányolom, mert sose tudom, hogy mióta masszírozom vele az arcom. Engem az elem érdekes módon nem zavar. Bár igaz, hogy nem olyan hatékony ha a végét járja, de tölthető elemmel sztem nem gond. Inkább egy tartót és kefe védőt szeretnék hozzá.

Eszti www.makeuponabudget.hu 2015.02.06. 15:41:38

Valahogy a sok tölthető vagy hálózatról működő elektronikai kütyüm után már zavarónak érzem az elemes megoldást, de ez teljesen egyéni preferencia. A tartó és kefe védő is nagy ötlet, hátha egy későbbi kiadásban megfogadják a tanácsokat.. :)
süti beállítások módosítása